Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОКАЗОВА ЧАСТИНА.

Відповіді на тести модуля ІІІ:

3.1. - натуралізм; 3.2. - географічного детермінізму;

3.3. - геополітика; 3.4. - свідомість; 3.5. - натуралізм; 3.6. - ідеалізм; 3.7. - економіку; 3.8. - матеріалізм; 3.9. - держава; 3.10. - апарат керування; 3.11. - демократія; 3.12. - диктатуру номенклатури й геноцид проти свого народу; 3.13. - у різних ситуаціях по-різному, але пріоритет за соціальним; 3.14. - так; 3.15. - «людина» характеризує біосоціальний бік людей, «особистість» - соціальний; 3.16. - пізнавши необхідність і діючи відповідно до неї; 3.17. - тоталітаризму; 3.18. - з певними рисами характеру, здатностями й похилостями; 3.19. - неповторне в людині; 3.20. - патріотизм; 3.21. - виступають вирішальною силою суспільного розвитку; 3.22. - персоніфікує собою корінні прогресивні перетворення епохи; 3.23 - фаталізм; 3.24. - воля є пізнання необхідності й дія відповідно до неї; 3.25. - цивілізація й культура виникли одночасно; 3.26. - аксіологія; 3.27. - так; 3.28. - прогресом.


Читайте також:

  1. II частина.
  2. III. Практична частина.
  3. ДОКАЗОВА МЕДИЦИНА
  4. ДОКАЗОВА ЧАСТИНА.
  5. Заключна частина.
  6. Заключна частина.
  7. Заключна частина.
  8. Заключна частина.
  9. Заключна частина.
  10. Заключна частина.
  11. І. Організаційно-вступна частина.




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль ІІІ. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.