Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заключна частина.

· формулюються висновки з розглянутої теми;

· визначаються завдання для самостійної роботи (самостійне опрацювання за допомогою письмової консультації 4 навчального питання), даються методичні рекомендації щодо самостійного опрацювання.

· рекомендуються літературні та інші джерела для додаткової самостійної роботи (з наведеного переліку);

· даються відповіді на запитання.


Вступ.

Загальна декларація прав людини від 10 грудня 1948 р. (ст. 23) передбачає, що кожна людина має право на працю, на справедливі і сприятливі умови праці і на захист від безробіття, що кожна людина, без якої-небудь дискримінації, має право на рівну оплату за рівну працю.

Для засуджених обов'язок трудитися має особливе значення, оскільки їх відношення до праці є одним з найважливіших показників їх виправлення. Виходячи з гуманних цілей, що переслідуються застосуванням праці засуджених, держава завжди незмінно і послідовно провадила в життя принцип обов'язковості праці засуджених, закріплюючи його в нормах кримінального і виправно-трудового права.

Обов'язковість праці встановлена для засуджених, що утримуються в усіх установах виконання покарання. Варто мати на увазі, що в чинному законодавстві ( ст. 118 ВТК України), прямо зафіксований обов'язок адміністрації забезпечити залучення засуджених до суспільно корисної праці.

Суспільно корисна праця засуджених у відповідності зі ст. 124 КВК України виступає як один з основних засобів виховного впливу на засуджених. Праця є важливим засобом зміни світогляду кожної людини, у тому числі і засудженого, а відношення до праці - найважливіша соціальна риса особистості.

Праця засуджених являє собою особливий вид праці громадян України. Було б неправильним цілком ототожнювати поняття “праця засуджених” і “праця всіх інших громадян”. Праця засуджених має свої специфічні особливості.

Погодитися з думкою деяких авторів, що розглядають працю засуджених як кару, додаткову до фізичної ізоляції від суспільства міру покарання, не можна. Вірніше говорити, що примусові елементи мають місце в умовах праці засуджених, а не в самій праці. Засуджені найчастіше сприймають працю в місцях позбавлення волі як кару. Очевидно, таке відношення до праці обумовлено існуванням ряду право обмежень, зв'язаних з умовами праці осіб, позбавлених волі: наприклад, позбавлення права на відпустку на період відбування покарання; час роботи засуджених у період відбування ними покарання у виді позбавлення волі у виробничий стаж не зараховується й ін.

Питання № 1. Суспільно корисна праця як основний засіб виховного впливу на засуджених.

У ст. 118 КВК України закріплені найважливіші принципи організації праці засуджених до позбавлення волі і визначені правові положення, що сприяють використанню суспільно корисної праці в якості одного з засобів виправлення засуджених.

За своїм змістом ст. 118 КВК України має особливе значення, тому що в ній закріплені і сформульовані такі положення, як

· Засуджені до позбавлених волі повинні працювати в місцях і на роботах, які визначаються адміністрацією колонії;

· їх право на працю,

· обов'язок адміністрації УВП забезпечувати засуджених роботою з урахуванням виробничих потужностей зважаючи при цьому на стать, вік, працездатність, стан здоровя і спеціальність,

· вимоги ізоляції й охорони при організації їх праці,

· заборона використання засуджених на визначених роботах і посадах.

Праця засуджених, поряд з іншими основними засобами виправлення (режимом виконання і відбування покарання, виховною роботою, загальноосвітнім і професійним навчанням) переслідує досягнення цілей покарання:

a) виправлення засуджених;

b) спеціальне чи приватне попередження злочинів з боку засуджених;


Читайте також:

  1. II частина.
  2. III Заключна частина
  3. III Заключна частина
  4. III Заключна частина
  5. III Заключна частина
  6. III Заключна частина
  7. III Заключна частина
  8. III Заключна частина
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III. Практична частина.
  12. Заключна частина




Переглядів: 735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | C) оздоровчу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.