Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОКАЗОВА ЧАСТИНА.

Відповіді на тести модуля ІІ:

2.1. - все існуюче, тобто всі види матерії й всі види ідей з ними

зв'язані; 2.2. - Геракліт; 2.3. - ідеалізму; 2.4. - об'єктивну реальність; 2.5. - Аристотель; 2.6. - Парменід ; 2.7. - зміна взагалі; 2.8. - рух є спосіб буття матерії, здійснювана тільки в просторі й часі; 2.9. - немає; 2.10. - так; 2.11. - гілозоїзм; 2.12. - матеріалізм; 2.13. - у результаті заняття працею; 2.14. - виникнення свідомості й суспільства було нерозривним процесом; 2.15. - свідомість існує в нерозривному зв'язку з мовою; 2.16. - мораль; 2.17. - так; 2.18. - немає; 2.19. - раціоналізм; 2.20. - агностицизм; 2.21. - сенсуалізмом; 2.22. - суб'єктивний образ об'єктивного миру; 2.23. - раціоналізм; 2.24. - вірне відбиття дійсності; 2.25. - із практикою; 2.26. - перевірка практикою ; 2.27. - немає; 2.28. - розвиток науки; 2.29. - емпіричний ; 2.30. - моделювати неіснуючі об'єкти, з метою більше глибокого вивчення реального об'єкта; 2.31. - Сократ; 2.32. - відкинув її як теологічну побудову; 2.33. - еклектикою; 2.34. - догматизм ; 2.35. - ідеалізму; 2.36. - діалектикові; 2.37. - одночасна зміна кількості і якості; 2.38 - переходу кількісних змін у якісні; 2.39. - зв'язок, наступність між старе й новим; 2.40. - повторення пройденого на новій основі; 2.41. - переходу кількісних змін у якісні; 2.42. - необхідність проявляється через масу випадків, випадковість є форма прояву необхідності; 2.43. - так; 2.44. - абстрактну (формальну).

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА:

Модуль III. Соціальна філософія

Розділ I. Экологічні і соціальні проблеми буття

 


Читайте також:

  1. II частина.
  2. III. Практична частина.
  3. ДОКАЗОВА МЕДИЦИНА
  4. ДОКАЗОВА ЧАСТИНА.
  5. Заключна частина.
  6. Заключна частина.
  7. Заключна частина.
  8. Заключна частина.
  9. Заключна частина.
  10. Заключна частина.
  11. І. Організаційно-вступна частина.




Переглядів: 513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ЧАСТИНА | Тема 11. Природа як предмет філософського дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.