Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОКАЗОВА ЧАСТИНА.

Відповіді на тести модуля ІІ:

2.1. - все існуюче, тобто всі види матерії й всі види ідей з ними

зв'язані; 2.2. - Геракліт; 2.3. - ідеалізму; 2.4. - об'єктивну реальність; 2.5. - Аристотель; 2.6. - Парменід ; 2.7. - зміна взагалі; 2.8. - рух є спосіб буття матерії, здійснювана тільки в просторі й часі; 2.9. - немає; 2.10. - так; 2.11. - гілозоїзм; 2.12. - матеріалізм; 2.13. - у результаті заняття працею; 2.14. - виникнення свідомості й суспільства було нерозривним процесом; 2.15. - свідомість існує в нерозривному зв'язку з мовою; 2.16. - мораль; 2.17. - так; 2.18. - немає; 2.19. - раціоналізм; 2.20. - агностицизм; 2.21. - сенсуалізмом; 2.22. - суб'єктивний образ об'єктивного миру; 2.23. - раціоналізм; 2.24. - вірне відбиття дійсності; 2.25. - із практикою; 2.26. - перевірка практикою ; 2.27. - немає; 2.28. - розвиток науки; 2.29. - емпіричний ; 2.30. - моделювати неіснуючі об'єкти, з метою більше глибокого вивчення реального об'єкта; 2.31. - Сократ; 2.32. - відкинув її як теологічну побудову; 2.33. - еклектикою; 2.34. - догматизм ; 2.35. - ідеалізму; 2.36. - діалектикові; 2.37. - одночасна зміна кількості і якості; 2.38 - переходу кількісних змін у якісні; 2.39. - зв'язок, наступність між старе й новим; 2.40. - повторення пройденого на новій основі; 2.41. - переходу кількісних змін у якісні; 2.42. - необхідність проявляється через масу випадків, випадковість є форма прояву необхідності; 2.43. - так; 2.44. - абстрактну (формальну).

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА:

Модуль III. Соціальна філософія

Розділ I. Экологічні і соціальні проблеми буття

 


Читайте також:

  1. II частина.
  2. III. Практична частина.
  3. ДОКАЗОВА МЕДИЦИНА
  4. ДОКАЗОВА ЧАСТИНА.
  5. Заключна частина.
  6. Заключна частина.
  7. Заключна частина.
  8. Заключна частина.
  9. Заключна частина.
  10. Заключна частина.
  11. І. Організаційно-вступна частина.




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ЧАСТИНА | Тема 11. Природа як предмет філософського дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.