Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ЧАСТИНА

Модуль ІІ.

 

1. Обґрунтуйте: з позиції якого напрямку у філософії вважається

вірним твердження: «Матерія є постійна можливість відчуттів»?

 

2. Прокоментуйте наступне положення Б.Рассела: «Є серйозні підстави думати, що все в поводженні живої матерії може теоретично бути пояснене в термінах фізики й хімії».

 

3. Проаналізуйте наступний вислів Монтеск'є: «Релігія потрібна суспільству, тому що під страхом пекельних покарань учить людей поводитися доброчесно».

 

4. Прокоментуйте висловлення: «Протиріччя являють собою категорію, що має відношення тільки до комбінацій думки. У речах немає протиріч»:

 

5. Проаналізуйте наступне положення: «Чим глибше ми досліджуємо індивідуальну свідомість, тим більш ширше й глибше пізнаємо суспільне буття».

 

6. Дайте відповідь: яке філософське вчення вважає, що: «об'єкт і суб'єкт», «річ і відчуття» не існують один без одного. Об'єкт і відчуття - це одне й теж?

 

7. Як ви розумієте положення: «Абстрактної істини не існує, істина завжди конкретна»?

 

8. Чи є правильним положення: «Практика як критерій істини є абсолютною й відносною»?

 

9. Прокоментуйте наступне положення Р.Карнапа: «За днем завжди йде ніч; пори року повторюються в тім же порядку; вогонь відчувається як гарячий; предмети падають, коли ми їх роняємо й т.д. Закони науки представляють не що інше, як твердження, що виражають ці регулярності настільки, наскільки це можливо».

 

10. Проаналізуйте наступне положення: «Форма є суттєвою, явище є істотним».

 

11.Про який вид заперечення йде мова в наступному виразі:

«В ім'я нашого Завтра - спалимо Рафаеля, зруйнуємо музеї, розтопчемо мистецтва квіти»?

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль ІІ. | ДОКАЗОВА ЧАСТИНА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.