Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Метод опорних векторів

Метод опорних векторів (Support Vector Machine – SVM) відноситься до групи граничних методів. Вона визначає класи за допомогою границь областей.

За допомогою даного методу розв'язуються задачі бінарної класифікації.

У основі методу лежить поняття площини рішень.

Площина (plane) рішення розділяє об'єкти з різною класовою приналежністю.

На рис.10.1 наведений приклад, в якому беруть участь об'єкти двох типів. Розділяюча лінія задає межу, праворуч від якого, – всі об'єкти типу brown (коричневий), а зліва –типу yellow (жовтий). Новий об'єкт, що потрапляє направо, класифікується як об'єкт класу brown або – як об'єкт класу yellow, якщо він розташувався ліворуч від розділяючої прямої. В цьому випадку кожен об'єкт характеризується двома вимірами.

Рис. 10.1. Розділення класів прямою лінією

 

Мета методу опорних векторів – знайти площину, що розділяє дві множини об'єктів; така площина показана на рис. 10.2. На цьому рисунку множина зразків поділена на два класи: жовті об'єкти належать класу А, коричневі – класу В.

Рис. 10.2. До визначення опорних векторів

 

Метод відшукує зразки, що знаходяться на межах між двома класами, тобто опорні вектора; вони зображені на рис. 10.3.

Рис. 10.3. Опорні вектори

 

Опорними векторами називаються об'єкти множини, що лежать на межах областей.

Класифікація вважається доброю, якщо область між межами порожня.

На рис. 10.3.показано п'ять векторів, які є опорними для даної множини.

 


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  8. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  9. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  10. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  11. АгротехнІЧНИЙ метод
  12. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві




Переглядів: 3457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Отосклероз. | Лінійний SVM

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.