Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінки якості функціонування мережі

Критерії оцінки слід поділити на внутрішні та зовнішні. Внутрішні критерії формуються на основі інформації множини даних, які були використані для навчання, тоді як зовнішні критерії використовують нову інформацію тестової множин, елементи яких не використовувалась при навчанні. Оптимальна складність моделі мережі встановлюється за сукупністю зовнішніх та внутрішніх критеріїв.

До зовнішніх критеріїв вибору моделі можна віднести:

Критерій регулярності - зовнішній критерій, для обчислення величини якого вимагається тестова множина даних.

де D (1) - величина критерію; і - номер відгуку; - значення відгуків, що продукуються мережею; Fі* - точні значення відгуків.

Фізичний сенс застосування критерію регулярності полягає у виборі моделі, яка буде максимально точною на елементах тестової множини, які не входили до складу навчальної множини.

Критерій мінімального зміщення вимагає максимального співпадіння значень вихідної величини для двох моделей, де в якості навчальних елементів були використані дані різних підмножин навчальної множини.

Критерій мінімального зміщення дозволяє обирати модель, яка "слабо реагує" на зміну навчальної множини і дозволяє вирішити задачу відновлення закону, що діє для зашумлених тестових даних.

Критерій зміщенності показників в часі- допомагає оцінити рівень взаємозв'язку змінних. Окремі показники можуть мати різну післядію, тому розділене прогнозування кожного з них може забезпечити кращий результат. Відповідно, при наявності тісного взаємозв'язку між показниками, прогнозування їх сукупності покращує результати прогнозу кожного з них. Можливе також включення нового параметра, який може бути або додатковою ознакою або лінійною комбінацією вже включених ознак. Застосування цього критерію допомагає в оптимальному підборі таких ознак явища, які можуть забезпечити вищу точність прогнозування.

Критерій фізичної достовірності- вимагає виключення моделей, які під час проведення експерименту, можуть продукувати нереальні результати (великі викиди для множини, що прогнозується).


Читайте також:

  1. Абонентський стик ISDN мережі
  2. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  3. Алгебраїчні критерії стійкості
  4. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  5. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  6. Аналіз вузьких місць у мережі
  7. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  8. Аналіз структури та якості кредитного портфеля
  9. Аналіз якості виробничої інформації
  10. Аналіз якості обігового капіталу
  11. Аналіз якості продукції та робіт
  12. Атестація як особливий метод оцінки персоналу




Переглядів: 965

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу | Класифікаація лікарських форм, які вводяться в порожнину тіла.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.