Тема 2.3. Правила спілкування фахівця при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів та телефонній розмові
Культура телефонного діалогу
лаконізм висловлення (лексичний і синтаксичний), чіткість, виразність побудови фрази
| | середній за силою голос мовлення
Розділ 3. Лексичний аспект сучасної української літературної мови у професійному спілкуванні і правильність мовлення
Читайте також: - V. Етичні правила психологічних досліджень
- А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
- Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
- Анімізм – уявлення про існування духовних істот та віра в можливість спілкування з ними.
- Бар’єри, які заважають ефективності педагогічного спілкування.
- Безпосереднє спілкування з журналістами
- Бюджетний процес: поняття, роль, та значення у проведенні бюджетної політики.
- ВЕРБАЛЬНІ, НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ
- Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
- Види графіків та правила їх побудови.
- ВИДИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. ВИМОГИ ДО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ.
- Види і форми спілкування. Етапи спілкування.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|