Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальний елемент 1.1.

 

1. Дайте визначення понять “безпека”, “небезпека”, “діяльність”, “ризик” “таксономія”

2. Як характерезуються небезпеки за походженням, за характером впливу, за локалізацією, за завданим збитком ?

3. Що таке індетифікація небезпек ?

4. Наведіть аксиому про потенційну небезпеку діяльності.

5. Що таке квантифікація небезпек? Поняття про ризик.

6. Охарактеризуйте концепцію прийнятного (припустимого) ризику в БЖД.

7. Як підвищити рівень безпеки?

8. Наведить структуру моделі безпеки.

9. Що впливає на безпеку життєдіяльності людини?

10. Наведіть структуру фрагменту узагальненої моделі впливів.

11. Охарактеризуйте принципи забезпечення безпеки життєдіяльності людини.

12. Що відноситься до технічних принципів запобігання небезпек?

13. Що відноситься до управлінських принципів запобігання небезпек?

14. Що відноситься до організаційних принципів запобігання небезпек?

15. Які методи і засоби забезпечення безпеки Вам відомі?

16. Що Ви знаєте про «критичну інфраструктуру»?

 

Навчальний елемент 1.2.

 

1. Охарактеризуйте взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем.

2. Охарактеризуйте зоровий аналізатор з погляду безпеки людини.

3. Охарактеризуйте слуховий аналізатор з погляду безпеки людини.

4. Охарактеризуйте вестибулярну систему з погляду безпеки людини.

5. Охарактеризуйте тактильну, температурну, больову чутливість з погляду безпеки людини.

6. Які види сумісності елементів системи «Людина-середовище» Ви знаєте?

7. Охарактеризуйте повітря як фактор середовища перебування.

8. Охарактеризуйте шкідливі речовини за характером впливу на організм, за класами хімічних сполук, за ступенем токсичності, за ступенем впливу на організм.

9. Що таке гранично допустима концентрація (ГДК)?

10. Охарактеризуйте токсичну дію пилу.

11. Дайте характеристику фізіологічного і гігієнічного значення води.

12. Яке значення водного фактору у передачі інфекційних захворювань?

13. Які показники якості води Вам відомі?

14. Як проводиться захист води?

15. Охарактеризуйте грунт як фактор середовища перебування.

 

 


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  3. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  4. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  5. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. БАГАТОПОЛЮСНИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ
  8. Базові елементи управління проектом
  9. Біоелементи.
  10. Будова атомів хімічних елементів.
  11. Будова й основні елементи машини
  12. Будова нагрівальних елементів




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела випромінювання | Навчальний елемент 1.3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.