1. Дайте визначення понять “безпека”, “небезпека”, “діяльність”, “ризик” “таксономія”
2. Як характерезуються небезпеки за походженням, за характером впливу, за локалізацією, за завданим збитком ?
3. Що таке індетифікація небезпек ?
4. Наведіть аксиому про потенційну небезпеку діяльності.
5. Що таке квантифікація небезпек? Поняття про ризик.
6. Охарактеризуйте концепцію прийнятного (припустимого) ризику в БЖД.
7. Як підвищити рівень безпеки?
8. Наведить структуру моделі безпеки.
9. Що впливає на безпеку життєдіяльності людини?
10. Наведіть структуру фрагменту узагальненої моделі впливів.
11. Охарактеризуйте принципи забезпечення безпеки життєдіяльності людини.
12. Що відноситься до технічних принципів запобігання небезпек?
13. Що відноситься до управлінських принципів запобігання небезпек?
14. Що відноситься до організаційних принципів запобігання небезпек?
15. Які методи і засоби забезпечення безпеки Вам відомі?
16. Що Ви знаєте про «критичну інфраструктуру»?
Навчальний елемент 1.2.
1. Охарактеризуйте взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем.
2. Охарактеризуйте зоровий аналізатор з погляду безпеки людини.
3. Охарактеризуйте слуховий аналізатор з погляду безпеки людини.
4. Охарактеризуйте вестибулярну систему з погляду безпеки людини.
5. Охарактеризуйте тактильну, температурну, больову чутливість з погляду безпеки людини.
6. Які види сумісності елементів системи «Людина-середовище» Ви знаєте?
7. Охарактеризуйте повітря як фактор середовища перебування.
8. Охарактеризуйте шкідливі речовини за характером впливу на організм, за класами хімічних сполук, за ступенем токсичності, за ступенем впливу на організм.
9. Що таке гранично допустима концентрація (ГДК)?
10. Охарактеризуйте токсичну дію пилу.
11. Дайте характеристику фізіологічного і гігієнічного значення води.
12. Яке значення водного фактору у передачі інфекційних захворювань?
13. Які показники якості води Вам відомі?
14. Як проводиться захист води?
15. Охарактеризуйте грунт як фактор середовища перебування.