Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальний елемент 2.2.

 

1. Дайте загальну характеристику надзвичайним ситуаціям на транспорті які фіксуються на території Україні.

2. Дайте характеристику ДТП в залежності від місяців року, за днями тижня. Що єосновними причинами автопригод?

3. Дайте характеристику надзвичайних ситуацій на авіаційному транспорті (авіаційна пригода, злам, аварія, катастрофа).

4. Дайте характеристику аварій на залізничному транспорті за видом; технічними наслідкоми; за характером викидів; медичними, санітарно-гігієнічними та екологічними наслідками.

5. Дайте характеристику аварій трубопровідному транспорті.

6. Як поділяються об’єкти виробництва за вибуховою, вибухово-пожежною та пожежною небезпекою?

7. Які об’єкти народного господарства називають хімічно-небезпечними? Що до них відносять? На які групи за ситуаціями небезпеки вони поділяються?

8. Дайте характеристику забруднення довкілля (повітря, вода, грунт) України.

9. Охарактеризуйте сильдіючі ядучі речовини (СДЯР) за токсичністю, токсичною дозою, відносною щільністю пару, стійкістю.

10. Дайте характеристику зоні хімічного зараження (3Х3) та осередку ураження (ОУ).

11. Дайте характеристику уражень персоналу хлором. Назвіть протидії.

12. Дайте характеристику уражень персоналу загальноотруйної дії (окису вуглецю). Назвіть протидії.

13. Дайте характеристику уражень персоналу синільною кислотою. Назвіть протидії.

14. Дайте характеристику уражень персоналу нейротронними отруєннями (ФОІ, ФОЛЗ, ФОР). Назвіть протидії.

15. Дайте характеристику уражень персоналу аміаком. Назвіть протидії.

16. Дайте характеристику уражень персоналу отруйними технічними речовинами (антифризами, метиловим спиртом). Назвіть протидії.

17. Охарактеризуйте способи і засоби санітарно-хімічного захисту (СХЗ) в залежності від призначення, використання, принципу захистної дії.

18. Як поділяються засоби індивідуального захисту (засоби захисту органів дихання, засоби захисту шкіри, медичні засоби індивідуального захисту )?

19. Дайте загальну характеристику надзвичайним ситуаціям природного характеру в Україні.

20. Дайте характеристику метерологічним стихійним лихам. Наведіть шкалу Бофорта.

21. Дайте характеристику топологічній групі стихійних лих (повені, паводки, затоплення).

22. Дайте характеристику зонам повеней та зонам затоплення.

23. Дайте загальну характеристику лісовим та торфяним пожежам в Україні.

24. Дайте характеристику землетрусу за шкалою Ріхтера.

25. Дайте характеристику зсувам, селям, обвалам які виникають в Україні

26. Дайте характеристику загрозам медико-біологічного характеру (інфекційні захворювання, отруєння чадним газом, харчові отруєння, отруєння грибами).

27. Охарактеризуйте епідемічну ситуацію в Україні (вірусні гепатити, пташиний грип, малярія). Назвіть основні причини виникнення НС.

28. Дайте характеристику епізоотичної ситуації в Україні (сказ, лейкоз, лептоспироз, туберкульоз, сибірка).

29. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при отруєнні сільськогосподарськими речовинами.

30. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при отруєнні беладонною.

31. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при отруєнні нікотиноподібними рослинами.

32. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при отруєнні бузиною.

33. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при отруєнні блідою поганкою.

34. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при отруєнні мухомором.

35. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при отруєнні строчками.

36. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при отруєнні коноплею.

37. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при укусах змій.

38. Охарактеризуйте послідовність надання першої медичної допомоги при укусі комах.

 


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  3. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  4. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  5. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. БАГАТОПОЛЮСНИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ
  8. Базові елементи управління проектом
  9. Біоелементи.
  10. Будова атомів хімічних елементів.
  11. Будова й основні елементи машини
  12. Будова нагрівальних елементів




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструкція щодо використання засобів аптечки індивідуального медичного захисту (АІМЗ) | Навчальний елемент 2.3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.