Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальний елемент 2.3.

1. Дайте аналіз загроз радіаційної небезпеки на атомних електростанціях, об’єктах які використовують джерела іонізуючого випромінення (Д І В).

2. Дайте визначення основним термінам, які вживаються у сфері радіаційної безпеки (ефективна доза опромінення, опромінення, природний радіаційний фон, основна дозова межа опромінення, експозиційна доза, поглинута доза).

3. Розкрийте основні положення Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючих випромінювань» від 14 січня 1988 року.

4. Охарактеризуйте особливості аварії на Чорнобильській АЕС.

5. Дайте характеристику радіаційним опадам та зонам радіаційного забруднення після аварії на ЧАЕС.

6. Дайте характеристику впливу радіації на людину після вибуху ЧАЕС (соматичний, генетичний, імунологічний ефекти).

7. Перерахуйте захисні та лікувально-профілактичні заходи при радіаційних аваріях (спеціальні заходи; захист часом; колективні, індивідуальні підручні засоби тощо).

8. Проаналізуйте вплив наслідків Чорнобильської катастрофи на грунт, водну систему, атмосферу.

 

Навчальний елемент 2.4.

1. Дайте характеристику психічним станам за рівнем напруги (помірна, підвищена, екстремальні умови).

2. Назвіть несприятливі фактори, які підвищують напругу психічного стану.

3. Дайте характеристику реакцій на ситуацію, сприйману в якості образливої (конфлікт, поведінка зриву, тривога, страх, переляк, паніка).

4. Що таке мотивація діяльності? Які основні мотиви в діяльності людини Ви знаєте?

5. Дайте характеристику фізичного тероризму. Охарактеризуйте основні форми фізичних терористичних актів.

6. Назвіть характерні ознаки фізичної терористичної акції.

7. Дайте характеристику психологічному тероризму. Через вирішення яких основних завдань досягається мета психологічного тероризму?

8. Дайте характеристику сучасним видам тероризму (ядерний, технологічний, екологічний, комп’ютерний, електромагнітний).

9. Дайте загальну характеристику сучасним засобам терору (хімічна, бактеріологічна, електромагнітна зброя).

10. Охарактеризуйте психотропну і психотронну зброю як сучасні засоби терору.

 

 


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  3. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  4. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  5. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. БАГАТОПОЛЮСНИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ
  8. Базові елементи управління проектом
  9. Біоелементи.
  10. Будова атомів хімічних елементів.
  11. Будова й основні елементи машини
  12. Будова нагрівальних елементів




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальний елемент 2.2. | Навчальний елемент 2.5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.