1. Дайте аналіз загроз радіаційної небезпеки на атомних електростанціях, об’єктах які використовують джерела іонізуючого випромінення (Д І В).
2. Дайте визначення основним термінам, які вживаються у сфері радіаційної безпеки (ефективна доза опромінення, опромінення, природний радіаційний фон, основна дозова межа опромінення, експозиційна доза, поглинута доза).
3. Розкрийте основні положення Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючих випромінювань» від 14 січня 1988 року.
4. Охарактеризуйте особливості аварії на Чорнобильській АЕС.
5. Дайте характеристику радіаційним опадам та зонам радіаційного забруднення після аварії на ЧАЕС.
6. Дайте характеристику впливу радіації на людину після вибуху ЧАЕС (соматичний, генетичний, імунологічний ефекти).
7. Перерахуйте захисні та лікувально-профілактичні заходи при радіаційних аваріях (спеціальні заходи; захист часом; колективні, індивідуальні підручні засоби тощо).
8. Проаналізуйте вплив наслідків Чорнобильської катастрофи на грунт, водну систему, атмосферу.
Навчальний елемент 2.4.
1. Дайте характеристику психічним станам за рівнем напруги (помірна, підвищена, екстремальні умови).
2. Назвіть несприятливі фактори, які підвищують напругу психічного стану.
3. Дайте характеристику реакцій на ситуацію, сприйману в якості образливої (конфлікт, поведінка зриву, тривога, страх, переляк, паніка).
4. Що таке мотивація діяльності? Які основні мотиви в діяльності людини Ви знаєте?
5. Дайте характеристику фізичного тероризму. Охарактеризуйте основні форми фізичних терористичних актів.
6. Назвіть характерні ознаки фізичної терористичної акції.
7. Дайте характеристику психологічному тероризму. Через вирішення яких основних завдань досягається мета психологічного тероризму?