Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівняння прямої, що проходить через дві задані точки

 

Нехай задано дві точки у l  
M1` ( x1 , y1 ) і M2` ( x2 , y2 ) .    
    М1(х11)  
Для одержання рівняння прямої    
  М2(х22)  
М1 M2 (мал.28)запишемо рівняння пря-    
     
мої, що проходить через точку   О х  

M1` ( x1 , y1 ) ,а саме y y1 = k( x x1 ) .

 

Оскільки точка M2`( x2, y2) знаходиться на прямій l , то підс-

 

тавивши координати цієї точки в рівняння в’язки прямих(2.53), оде-ржимо y2y1 = k( x2x1) . З цієї рівності знайдемо кутовий коефі-

цієнт прямої

 

  k = y2 − y1   (2.54)  
  x2 − x1  
         
Тепер підставивши вираз для k , тобто (2.54) в рівняння (2.53)  
і одержимо шукане рівняння прямої    
  y − y1 =   x − x1 (2.55)  
      x2 x1  
  y2 − y1        
                 

Примітка. Якщо точкиМ1іМ2лежать на прямій,яка пара-лельна осі Oy , тобто x1 = x2 , то рівняння прямої буде x = x1 . Коли

 

згадані точки лежать на прямій, яка паралельна вісі Ox , тоді  
y1 = y2 і рівняння прямої буде y = y1.  
Приклад 1.Скласти рівняння прямої,що проходить через то-  
чки A(3;4 ) і B( 5;−1 ).      
Розв’язування. Використовуючи формулу(2.55),запишемо  
    y − 4 = x + 3 або y − 4 = x + 3 .  
           
  1 4 5 ( −3 )   − 5    

Розкривши пропорцію, маємо 8( y4 ) = −5(х + 3 ) . Спрости-

вши, одержимо y = − 5x + 17 .

8 8


Читайте також:

  1. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  2. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  3. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  4. Аналіз ризику через моделювання.
  5. Аналіз точки беззбитковості
  6. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  7. Бізнес через Internet
  8. Біоелектричні явища в тканинах: будова мембран клітини, транспорт речовин через мембрану, потенціал дії та його розповсюдження.
  9. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  10. В обох випадках основним розрахунковим рівнянням є рівняння теплопередачі і теплового балансу
  11. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  12. В. Розрахунки через Інтернет




Переглядів: 699

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рівняння прямої, що прохо-дить через задану точку в даному напрямку | Рівняння прямої у відрізках

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.