Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття лінії та поверхні рівня

 

Для характеристики функцій двох змінних вводиться поняття ліній рівня.

 

Означення2. Лінією рівня функції z=f(x,y) називається сукупність всіх точок на площині xOy, для яких виконується умова f ( x , y ) = C .

 

Лінії рівня можна отримати, перетнувши поверхню z = f ( x , y ) площинами z = C , де С = соnst .

 

Приклад 1.Знайти лінії рівня функціїz=x2+y2 .


y x2+y2=C

 

O x


 

Розв’язування.

Нехай z=C. x2+y2=C (C≥0),

У цьому випадку лініями рівня є множина концентричних кіл з центром у початку коорди-

нат і радіусом С


 

  (мал.2).Аналогічно вводиться  
Мал. 2.  
поняття поверхні рівня для фун-  
   

кції трьох змінних u = f ( x , y ,z ) , ( f ( x , y ,z ) = C )..

 

Приклад 2.Знайти поверхні рівня функціїu=x2+y2+z2 .

 

Розв’язування. Нехайu=C .Тодіx2+y2+z2=C. (C0) –

це множина сфер з центром у точці O( 0;0;0 ) і радіусом C .

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  3. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  4. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  5. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. А/. Поняття про судовий процес.
  9. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  10. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  11. Адміністративні правовідносини: поняття, ознаки,
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 2653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Поверхні другого порядку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.