МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання української педагогіки на сучасному етапіЗавдання сучасної системи навчання і виховання випливають зі стану суспільства і полягають: у реальному переході до поширення педагогічної творчості та індивідуального впливу; у переорієнтації учнівських та вчительських колективів на подолання авторитарно-командного стилю щодо ставлення до учнів; у розумінні самоцінності учня; поєднанні навчання і виховання на уроках і в позаурочний час; висуванні на перший план замість ідейно-політичного виховання — виховання морального, заснованого на загальнолюдських цінностях, а також правового, економічного, громадянського напрямів виховання, тобто тих, які найповніше узгоджуються із проблемами сучасного суспільства. Провідні завдання щодо виховання школярів визначені Національною доктриною розвитку освіти України у XXI ст. До них належать: · о формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля держави, готовності її захищати; · о забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, жінки-матері, культури та історії свого народу; · о формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою; · о виховання духовної культури особистості, створення умов для вибору наукової світоглядницької позиції; · о формування творчої, працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря; · о прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій українців та інших народів; · о забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров'я; · о формування екологічної культури людини, гармонії її стосунків із природою; · о розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді; · о виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки; · о формування глибокого усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами людини та її громадською відповідальністю; · о формування в дітей і молоді вміння міжособистісного спілкування та підготовка їх до життя в умовах ринкових відносин. Сучасна педагогічна наука має всі можливості, щоб виконати такі завдання: о удосконалення змісту освіти його стандартизація; о розробка нових засобів навчання, навчального обладнання; о підготовка підручників відповідно до нового змісту освіти; о комп'ютеризація вчительської та учнівської праці; о розробка нових і модернізованих форм і методів навчання; о виявлення шляхів посилення виховної ролі уроків; о удосконалення змісту і методики виховання; о удосконалення політехнічної підготовки учнів, їх професійної орієнтації і підготовки до праці; о розробка шляхів демократизації та гуманізації життя і діяльності школи; о переведення школи у режим розвитку, особистісно-орієнтованого навчання і виховання; о досягнення наукового рівня у діяльності вчителів керівників школи та освіти в цілому. Читайте також:
|
||||||||
|