Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання української педагогіки на сучасному етапі

Завдання сучасної системи навчання і виховання випливають зі стану суспільства і полягають: у реальному переході до поширення педагогічної творчості та індивідуального впливу; у переорієнтації учнівських та вчительських колективів на подолання авторитарно-командного стилю щодо ставлення до учнів; у розумінні самоцінності учня; поєднанні навчання і виховання на уроках і в позаурочний час; висуванні на перший план замість ідейно-політичного виховання — виховання морального, заснованого на загальнолюдських цінностях, а також правового, економічного, громадянського напрямів виховання, тобто тих, які найповніше узгоджуються із проблемами сучасного суспільства.

Провідні завдання щодо виховання школярів визначені Національною доктриною розвитку освіти України у XXI ст. До них належать:

· о формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля держави, готовності її захищати;

· о забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, жінки-матері, культури та історії свого народу;

· о формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;

· о виховання духовної культури особистості, створення умов для вибору наукової світоглядницької позиції;

· о формування творчої, працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;

· о прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій українців та інших народів;

· о забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров'я;

· о формування екологічної культури людини, гармонії її стосунків із природою;

· о розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді;

· о виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;

· о формування глибокого усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами людини та її громадською відповідальністю;

· о формування в дітей і молоді вміння міжособистісного спілкування та підготовка їх до життя в умовах ринкових відносин.

Сучасна педагогічна наука має всі можливості, щоб виконати такі завдання:

о удосконалення змісту освіти його стандартизація;

о розробка нових засобів навчання, навчального обладнання;

о підготовка підручників відповідно до нового змісту освіти;

о комп'ютеризація вчительської та учнівської праці;

о розробка нових і модернізованих форм і методів навчання;

о виявлення шляхів посилення виховної ролі уроків;

о удосконалення змісту і методики виховання;

о удосконалення політехнічної підготовки учнів, їх професійної орієнтації і підготовки до праці;

о розробка шляхів демократизації та гуманізації життя і діяльності школи;

о переведення школи у режим розвитку, особистісно-орієнтованого навчання і виховання;

о досягнення наукового рівня у діяльності вчителів керівників школи та освіти в цілому.


Читайте також:

  1. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. Завдання.
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. Vi. домашнє завдання
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 2747

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогічні погляди видатних представників української просвіти | Тема 5. Педагогічна діяльність і творча спадщина А. С. Макаренка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.