МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ТА ЇХ ЗМІСТ
Мета практичних занять – засвоїти і поглибити теоретичні знання студентів з питань створення та функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій у сфері оподаткування, змісту їх компонентів і можливості їх використання; застосовувати сучасні технологічні засоби при створенні інформаційної бази та виконанні конкретних функцій управлінської діяльності.
ТЕМА 1. Предмет і зміст курсу
Мета заняття – допомогти студентам уяснити, що економічні інформаційні системи (ЕІС) складні системи діяльність яких спрямована на досягнення цілей, які стоять перед учасника процесу управління економічним об’єктом.
Контрольні питання:
1. Об’єктивна необхідність інформатизації в податковій системі . 2. Предмет і зміст курсу. Зв’язок з іншими навчальними дисциплінами.
Самостійна робота Завдання 1.1. Описати у вигляді схеми зв’язок курсу з іншими дисциплінами навчального плану. При цьому дисципліни, які необхідні для успішного засвоєння курсу ІС, об’єднати в групи загальноосвітніх і спеціальних дисциплін.
ТЕМА 2 Концептуальні основи інформаційних систем В податковій системі Мета заняття –Основними критеріями підходу до функції ДПА як таких, що підлягають автоматизації є: можливість формалізації процесу реалізацій функцій (визначення вхідної, вихідної інформації, алгоритмів формування вихідної інформації); періодичність та витрати часу на виконання відповідної функції; обсяги оброблюваних даних; вимоги до оперативності виконання. Контрольні питання: 1. Поняття і мета створення інформаційних систем у податковій системі. 2. Принципи створення і функціонування ІС. 3. Структура АІС, функціональна та забезпечуюча частини. 4. Цілі функцуіонувння АІС. 5. Постановка та алгоритмізація задач. 6. Системи підтримки прийняття рішень та експертні системи. Самостійна робота Завдання 2.1.Підготувати реферат на тему: ”Застосування комп’ютерних систем підтримки прийняття рішень (СППР) у податковій системі”.
Завдання 2.2.Підготувати реферат на тему: ”Експертні системи (ЕС). Технологія використання ЕС”.
Завдання 2.3.Підготувати реферат на тему: ”Застосування ЕС у податковій системі”.
Практичні завдання Завдання 2.1.Дати структуру автоматизованої інформаційної системи, описати функціональну та забезпечуючу частину і схему інформаційного забезпечення.
ТЕМА 3 Читайте також:
|
||||||||
|