МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інформаційні технології та їх класифікаціяМета заняття – Вивчення і засвоєння питань: що таке інформаційні технології та їх класифікація; пакетний діалоговий режим роботи; інформаційні мереживі технології обробки та збереження даних; АРМи. Контрольні питання: 1. Поняття інформаційних технологій та їх класифікація. Забезпечуючи інформаційні технології. Функціональні інформаційні технології. 2. Класифікація інформаційних технологій за типом користувацького інтерфейсу. 3. Пакетний та діалоговий режими роботи. 4. Найбільш поширені інформаційні технології. 5. Інформаційні мережеві технології обробки і збереження даних. 6. АРМ як частина інформаційної системи. Самостійна робота Завдання 3.1. Підготувати реферат на тему: ”Використання сучасних досягнень комп’ютерних технологій у податковій системі”.
Завдання 3.2. Підготувати реферат на тему: ”Інформаційні мережеві технології”.
Завдання 3.3. Підготувати реферат на тему: ”Інтегровані технології в розподілених системах обробки даних”.
Завдання 3.4. Підготувати реферат на тему: ”Нейромережеві технології. Їх відмінність від ЕС”.
Завдання 3.5. Підготувати реферат на тему: ” Основні етапи реалізації нейромережевих технологій при розв’язуваніі прогнозних задач”.
Практичні завдання Завдання 3.1. Пакетний режим роботи.
Завдання 3.2.Діалоговий (інтерактивний) режим автоматизованої обробки даних.
Завдання 3.3. Ознайомитись з технологією обробки текстової, табличної, графічної інформації.
Завдання 3.4.Робота в локальній мережі. ТЕМА 4 Характеристика податкової системи України з погляду Обробки інформації Мета заняття – Ознайомлення та вивчення з складовими податкової системи України; структурою системи органів; рівнів управління; виділення основних завдань ДПА за рівнями управління; функції ДПА, що підлягають автоматизації. Контрольні питання: 1. Складові податкової системи України. Структура системи органів ДПС України. 2. Рівні управління. Основні завдання ДПА за рівнями управління. Основні критерії підходу до функцій ДПА як таких, що підлягають автоматизації. 3. Інформаційні зв’язки управління обслуговування платників. Самостійна робота Завдання 4.1. Підготувати реферат на тему: ”Інформаційні зв’язки управління обслуговування платників”.
Практичні завдання Завдання 4.1.Розглянути структуру системи ДПА України, виділити рівні управління, дати перелік основних завдань ДПА та їх періодичність.
ТЕМА 5 Загальна характеристика АІС “Податки”
Мета заняття – Ознайомитись з діючою АІС “Податки” на даному етапі. Набуття практичних та теоретичних навичок.
Контрольні питання: 1. Інформатизація ДПА України як об’єктивний процес, який має охопити галузь в цілому. 2. Основні функціональні АРМ АІС “Податки”. 3. Основні функції АІС ”Податки”. 4. Методи захисту інформації від несанкціонованого доступу (апаратні, програмні і адміністративні). Читайте також:
|
||||||||
|