Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота

Завдання 5.1. Підготувати реферат на тему: ”Методи захисту інформації від несанкціонованого доступу”.

Практичні завдання

Завдання 5.1.Простежити на прикладі розв’язання комплексу задач “Облік надходжень і контроль сплати ПДВ з юридичних осіб”.

Завдання 5.2. Розглянути на практиці:

АРМ ,

АРМ “”,

АРМ “”,

АРМ “”,

АРМ “”,

АРМ “”

 

 

ТЕМА 6

Характеристика функціональних задач, які розв’язуються

В органах податкової системи

Мета заняття – Ознайомитись з рівнями управління податкової системи, з функціональними підсистемами.

 

 

Контрольні питання:

1. Рівні податкової системи.

2. Функціональні підсистеми першого, другого та третього рівнів.

3. Реалізація задач основних підсистем функціональної частини АІС ”Податки”.

 

 

Самостійна робота

Завдання 6.1.Підготувати реферат на тему: “ Реалізація задач основних підсистем функціональної частини АІС ”Податки”.

Практичні завдання

Завдання 6.1.РозглянутиФункціональні підсистеми першого, другого та третього рівнів.

 

ТЕМА 7

Інформаційне забезпечення АІС “Податки”

 

Мета заняття – Ознайомитись з загальнодержавними та галузевими класифікаторами, з вхідними документами, що функціонують в АІС “Податки”, та вихідними документами, що формуються в системі.

Контрольні питання:

1. Структура інформаційного забезпечення.

2. Єдина система класифікацій та кодування. Загальнодержавні та галузеві класифікатори.

3. Вхідні документи, що функціонують в АІС “Податки”.

4. Вихідні документи, що формуються в системі.

Самостійна робота

Завдання 7.1. Підготувати реферат на тему: “ Автоматизовані банки даних (БнД) їх особливості, етапи створення”.

 

Завдання 7.2. Підготувати реферат на тему: “Інформаційні бази даних (БД) їх особливості, етапи створення ”.

 

Завдання 7.3. Підготувати реферат на тему: “Системи управління базами даних (СУБД). Напрями застосування професіональних СУБД в АІС “Податки””.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційні технології та їх класифікація | Практичні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.