Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самостійна робота

Завдання 5.1. Підготувати реферат на тему: ”Методи захисту інформації від несанкціонованого доступу”.

Практичні завдання

Завдання 5.1.Простежити на прикладі розв’язання комплексу задач “Облік надходжень і контроль сплати ПДВ з юридичних осіб”.

Завдання 5.2. Розглянути на практиці:

АРМ ,

АРМ “”,

АРМ “”,

АРМ “”,

АРМ “”,

АРМ “”

 

 

ТЕМА 6

Характеристика функціональних задач, які розв’язуються

В органах податкової системи

Мета заняття – Ознайомитись з рівнями управління податкової системи, з функціональними підсистемами.

 

 

Контрольні питання:

1. Рівні податкової системи.

2. Функціональні підсистеми першого, другого та третього рівнів.

3. Реалізація задач основних підсистем функціональної частини АІС ”Податки”.

 

 

Самостійна робота

Завдання 6.1.Підготувати реферат на тему: “ Реалізація задач основних підсистем функціональної частини АІС ”Податки”.

Практичні завдання

Завдання 6.1.РозглянутиФункціональні підсистеми першого, другого та третього рівнів.

 

ТЕМА 7

Інформаційне забезпечення АІС “Податки”

 

Мета заняття – Ознайомитись з загальнодержавними та галузевими класифікаторами, з вхідними документами, що функціонують в АІС “Податки”, та вихідними документами, що формуються в системі.

Контрольні питання:

1. Структура інформаційного забезпечення.

2. Єдина система класифікацій та кодування. Загальнодержавні та галузеві класифікатори.

3. Вхідні документи, що функціонують в АІС “Податки”.

4. Вихідні документи, що формуються в системі.

Самостійна робота

Завдання 7.1. Підготувати реферат на тему: “ Автоматизовані банки даних (БнД) їх особливості, етапи створення”.

 

Завдання 7.2. Підготувати реферат на тему: “Інформаційні бази даних (БД) їх особливості, етапи створення ”.

 

Завдання 7.3. Підготувати реферат на тему: “Системи управління базами даних (СУБД). Напрями застосування професіональних СУБД в АІС “Податки””.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційні технології та їх класифікація | Практичні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.