Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичні завдання

Завдання 7.1.Розглянутизагальнодержавні та галузеві класифікатори:

ЄДРПОУ — Єдиний державний реєстр підприємств, організацій України;

СПАТО — Система позначень автономій, територій, областей;

ЗКГНГ — Загальний класифікатор галузей народного господарства; УКВЕД — Український класифікатор видіф економічної діяльності;

УКФВ — Український класифікатор форм власності;

КОПФГ—Класифікатор організаційно-правових форм господарювання

СПОДУ — Система позначень органів державного управління;

УСГК — Українська стандартна галузева класифікація ;

УКУД — Український класифікатор управлінських документів;

УБК— Українська бюджетна класифікація;

— класифікатор видів платників податків;

— класифікатор банківських установ.

 

Завдання 7.2.Дати перелік вхідних документів, що функціонують в АІС “Податки” та джерела їх виникнення.

Завдання 7.3.Дати перелік вихідних документів, що формуються в АІС “Податки” та їх користувачів.

 

 

ТЕМА 8

Зовнішні інформаційні зв’язки АІС

Мета заняття – Ознайомитись з обміном інформації між рівнями управління в межах податкової системи України, з основними джерелами надходження інформації до ДПА.

 

Контрольні питання:

1. Основні джерела надходження інформації до ДПА.

2. Споживачі інформації районної ДПА.

3. Напрями вдосконалення зовнішніх інформаційних зв’язків.

Самостійна робота:

Завдання 8.1. . Підготувати реферат на тему: “Електронна пошта та її можливі послуги”.

Практичні завдання:

Завдання 8.1.Розглянути електрону форму звітності “Звіт”.

 

ТЕМА 9

Напрямки вдосконалення інформатизації

Податкової системи України

Мета заняття – Ознайомитись з телекомунікаційною (ТМ) мережею ДПА її основні підсистеми та цілі створення.

Контрольні питання:

1. Пріоритетні напрями інформатизації ДПА України на даному етапі.

2. Основні завдання, вирішення яких покладається на автоматизовану ІС.

3. Заходи щодо реформування галузевої інформатики. Технічне оснащення всіх ДПА.

4. Телекомунікаційна мережа ДПА України. Основні підсистеми та цілі створення.

Самостійна робота:

Завдання 9.1.Підготувати реферат на тему: ”Корпоративне комп’ютерно-телекомунікаційне середовище”.

 

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. Vi. домашнє завдання
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самостійна робота | З КОЖНОЇ ТЕМИ КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.