Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З КОЖНОЇ ТЕМИ КУРСУ

1. Об`єктивна необхідність інформатизації у податковій системі.

2. Зв`язок курсу з іншими навчальними дисциплінами.

3. Принципи створення і функціонування інформаційних систем.

4. Структура АІС, функціональна та забезпечуюча частини.

5. Структуризація функцій податкової системи при автоматизації обробки інформації.

6. Комп`ютерні системи підтримки прийняття рішень (СППР).

7. Експертні системи. Напрями їх розвитку.

8. Технологія використання експертних систем.

9. Постановка та алгоритмізація задач.

10. Поняття інформаційних техногогій та їх класифікація.

11. Забезпечуючі інформаційні технології.

12. Функціональні інформаційні технології.

13. Класифікація інформаційних технологій за типом користувацького інтерфейсу.

14. Пакетний режим роботи.

15. Діалоговий режим автоматизованої обробки інформації.

16. Технологія обробки текстової інформації.

17. Технологія обробки табличної інформації.

18. Інтегровані пакети.

19. Інформаційні мережеві технології.

20. Електронна пошта. Її можливі послуги.

21. “Поштова скринька”.

22. Технологія застосування елекронного документообігу.

23. Інтегровані технології в розподілених системах обробки даних.

24. Технологія “клієнт-сервер”. Моделі реалізації цієї технології.

25. Глобальні інформаційні мережі.

26. Нейромережеві технології. Їх відмінність від експертних систем.

27. Основні етапи реалізації нейромережевих технологій при розв'язанні прогнозних задач.

28. Технологія мультимедіа.

29. Автоматизовані банки даних (БнД), їх особливості.

30. Інформаційні бази даних (БД), їх особливості.

31. Етапи створення бази і банку даних.

32. Бази знань. Їх призначення.

33. Система управління базами даних (СУБД). Напрями застосування професіональних СУБД.

34. Складові податкової системи України.

35. Структура системи органів ДПС України.

36. Рівні управління.

37. Основні критерії підходу до функцій ДПА як таких, що підлягають автоматизації.

38. Основні завдання ДПА за рівнями управління.

39. Інформаційні зв`язки управління обслуговування платників.

40. Методи захисту інформації від несанкціонованого доступу.

41.Рівні податкової системи.

42.Функціональні підсистеми першого, другого та третього рівнів.

43.Реалізація задач основних підсистем функціональної частини АІС “Податки”.

44.Структура інформаційного забезпечення.

45.Єдина система класифікацій та кодування.

46.Загальнодержавні та галузеві класифікатори.

47. Вхідні документи, що функціонують в АІС “Податки”.

48.Вихідні документи, що формуються в АІС “Податки”.

49.Основні джерела надходження інформації до ДПА.

50.Споживачі інформації районної ДПА.

51.Напрямки вдосконалення зовнішніх інформаційних зв”язків.

52.Пріоритетні напрями інформатизації ДПА України на даному етапі.

53. Основні завдання, вирішення яких покладається на АІС.

54.Заходи щодо реформування галузевої інформатики. Технічне оснащення всіх ДПА.

55.Телекомунікаційна мережа ДПА України. Основні підсистеми та цілі створення.

 

 


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  4. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  5. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  6. Актуальність курсу історіософії історії України
  7. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  8. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  9. Визначення предмету курсу
  10. Визначення предмету курсу
  11. Вступ до курсу
  12. ВСТУП ДО КУРСУ




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні завдання | ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.