Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальне визначення алгебри компонентів

Нехай Х – множина об'єктів x, де xi Î X – довільний об'єкт деякої ПрО, якій завдає функцію ПрО і пов'язаний з іншими об’єктами відношенням зв’язку. Цієї множині відповідає множина програмних компонентів C (CÎ X.). Кожен компонент реалізує функцію і характеризується деякими притаманними йому властивостями (наприклад, варіантність, змінюваність тощо), які завдаються в їх інтерфейсах.

Властивості чи характеристики компонентів завдаються загальними і особистими типами та їх предикатами P1, , P2, , ..., Pk з умовами виконання компонентів з множини xi. Î X можливі деякі операції, результати виконання яких також є елементи множини X. Тривіальними прикладами таких операцій можуть бути – об'єднання кількох об'єктів в один або декомпозиція деякого програмного компоненту на окремі частини

Нехай Õ R i – множина операцій над об'єктами з X. Кожна операція має власну арність в залежності від її семантики. В цілому існують операції, які задаються на подмножествах з X, а також можна створювати підмножину операцій (наприклад, попередні операції об'єднання та декомпозиції).

Серед множини операцій розглядаються ті, які зберігають властивості компонентів і їх результатів. Ці операції R1, R2 ,..., Rm виконуються над будь-якими компонентами c1 , , c2 ,..., сm Î C з урахуванням арності операції Ri та результату таких двох видів:

c1 , , c2 ,..., сm Ï C).

Множина C та операції R1, R2.,.., Rm визначатимуть алгебру компонентів. Прикладами реальних операцій над компонентами можуть бути операції розширення інтерфейсів і факторингу для сукупності нових компонентів за іншими інтерфейсами, але з такою ж функціональністю. В розділі 2.4 подано компонентні алгебри (внутрішня і зовнішня). Для кожної алгебри відповідає властивостям компонентів та операцій, формально визначених для множини компонентів і які застосовуються в конкретної теорії компонентного програмування щодо конструювання програм і систем з готових КПВ.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  11. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  12. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові




Переглядів: 581

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Компонентна модель ПС – CМ | Визначення загальної множини компонентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.