Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Результати навчання

Студенти мають знати:

• загальні основи дисципліни, зокрема: предмет і завдання ко-
рекційної педагогіки і спеціальної психології; види порушень
психофізичного розвитку та їх причини; комплексна диферен­
ціальна діагностика відхилень у психофізичному розвитку;
освітні установи для осіб з вадами психофізичного розвитку
та їх комплектування

• психолого-педагогічна характеристику дітей з різними пору­
шеннями психофізичного розвитку та особливості роботи з
ними в умовах корекційної та інклюзивної освіти;

• зміст і форми роботи з родинами, які виховують дітей з вада­
ми психофізичного розвитку.

Студенти мають вміти:

• здійснювати моніторинг розвитку дітей, що мають труднощі
у навчанні, та адекватно оцінювати причини, які ці труднощі
спричиняють;

• своєчасно виявляти відхилення у розвитку учнів та здійсню­
вати правильний психолого-педагогічний супровід дітей, що
потребують корекції психофізичного розвитку;

• здійснювати індивідуальний та диференційований підхід до
учнів з вадами психофізичного розвитку в умовах інтегрова­
ної та інклюзивної освіти;

• формувати готовність здорових учнів до позитивної спільної
взаємодії з однолітками, що потребують корекції психофізич­
ного розвитку;

• проводити роботу з батьками щодо надання їм правильної
інформації про осіб з порушеннями психофізичного роз­
витку.

Методи викладання дисципліни.Вивчення курсу грунту­ється па засадах особистісно-орієнтованого навчання, побудові суб'ект-суб'єктних стосунків із студентами. Використовуються: традиційна та активна лекція, пояснення, бесіда, дискусії, мо-


Навчальна програма дисципліни «Основи корекційноі педагогіки»

делювання, ділові ігри, розв'язання педагогічних ситуацій, про­грамовані та практичні завдання, проведення занять у спеціаль­них закладах, перегляд відеозаписів.

Методи оцінювання:поточне усне та письмове опитуван­ня, тестування; написання рефератів, індивідуальні практичні завдання; підсумковий тестовий контроль.

Форми підсумкового контролю:залік, екзамен.

Тематичний план

(відповідно до навчальної програми дисципліни

■«Основи корекційної педагогіки >, автор — доктор


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  6. Аналіз звіту про фінансові результати
  7. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  8. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  9. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  10. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  11. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  12. Бінарні методи навчання.




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічна схема навчальної дисципліни | Педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.