Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структурно-логічна схема навчальної дисципліни

Роль і значення навчальної дисципліни у підготовці фа­хівців.Курс «Основи корекційної педагогіки» є однією з науко­вих дисциплін, які впливають на компетентність майбутнього педагога і психолога. Він має сформувати адекватне ставлення майбутніх спеціалістів до осіб з вадами психофізичного розви­тку; забезпечити їхню готовність професійно здійснювати пра­вильний психолого-педагогічний супровід дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку, з метою їх інтеграції в су­часну систему соціальних стосунків. Зміст та структура курсу базуються на анатомо-фізіологічних дисциплінах, загальній та віковій психології, реалізують зв'язки з дисциплінами загально­го педагогічного циклу.

Метакурсу - ознайомити студентів із підходами держави і суспільства до організації освіти дітей, які мають суттєві недолі­ки психофізичного розвитку, основними поняттями корекційної педагогіки і спеціальної психології, особливостями і закономір­ностями розвитку різних категорій осіб з психофізичними вада­ми, комплексним діагностичним обстеженням дітей та комплек­туванням освітніх установ для них, а також диференційованими та індивідуальними механізмами і прийомами корекційного на­вчання і виховання кожної із категорій дітей.

Основні завдання дисципліни:

• сформувати позитивне професійне та загальнолюдське став­
лення до осіб з вадами психофізичного розвитку; готовність
фахово здійснювати моніторинг їхнього розвитку, своєчасно
виявляти відхилення та здійснювати правильний психолого-
педагогічний супровід дітей, що потребують корекції психо­
фізичного розвитку;

• висвітлити науково-теоретичні основи побудови процесу на­
вчання, виховання та корекції порушень дітей з психофізич­
ними вадами в Україні;


Навчальна програма дисципліни «Основи корекцшноі педагогіки '<

сформувати у студентів навички та вміння творчо застосову­
вати професійні знання на практиці;

• організувати самостійну роботу студентів щодо закріплення
та розширення наукових знань з дисципліни за підручника­
ми, навчальними і методичними посібниками, періодичними
виданнями з фаху, іншими літературними джерелами.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  3. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  4. Види засобів КЗІ залежно від способу їхньої реалізації, їх характеристика. Типова загальна схема шифратору
  5. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  6. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  7. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою
  8. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
  9. До семінарських занять з дисципліни
  10. Друга схема формування фонду погашення кредиту.
  11. Еквівалентна схема індуктивно зв'язаних елементів із загальною точкою
  12. З ДИСЦИПЛІНИ




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | Результати навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.