МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
ОцінюванняДля кожного типу спеціальної загальноосвітньої школи МОНУкраїни рекомендовано відповідні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з урахуванням особливостей їхнього психофізичного розвитку та можливостей. Модуль / Основними функціями перевірки і оцінювання навчальних досягнень учнів усіх типів шкіл є: •/ контролююча - визначення рівня засвоєння навчальної програми, виявлення готовності до засвоєння нового матеріалу; S навчальна — стимулювання зусиль учнів до подолання труднощів, повторення, уточнення, систематизації, застосування знань і вмінь; формування в учнів адекватних критеріїв оцінювання якості своїх знань і вмінь; S діагностично-коригуюча - з'ясування причин труднощів, виявлення прогалин у знаннях і вміннях; внесення коректив, спрямованих на подолання цих прогалин у діяльність учнів і вчителя; надання своєчасної допомоги; S стимулююча-мотиваційна — стимулювання учнів поліпшувати свої досягнення, формування позитивної мотивації до навчання", S розвивально-виховна - формування вмінь цілеспрямованої діяльності, розвиток відповідальності, працелюбності, активності, охайності, самостійності та інших особистісних якостей учнів; S реалізація індивідуального підходу — знаходження відповідного рівня навантаження для кожного учня; вивчення ставлення учня до труднощів, успіхів, оцінки. Перевірка навчальних досягнень учнів здійснюється у межах матеріалу, визначеного навчальними програмами певного типу школи. При цьому враховуються можливості дітей та особливості їхнього психофізичного розвитку. Оцінювання ґрунтується на позитивному принципі, тобто передусім враховуються досягнення учня, а не його невдачі. Об'єктами перевірки і оцінювання виступають структурні компоненти навчальної діяльності, а саме: 1. Змістовий компонент — знання дітей. При оцінюванні враховуються такі характеристики знань: - повнота (від фрагментарного відтворення навчального - правильність (від не завжди точного до правильного від - усвідомленість (від розуміння в основному до вміння
питання корскщйноі педагогіки та специыъног психологи - застосування знань (адекватність, самостійність, різні 2. Операційно-організаційний компонентдії, способи а) предметні (відповідно до змісту основних навчальних б)розумові (порівнювати, класифікувати, абстрагувати, Оцінюються такі характеристики: - правильність; - швидкість; " — свідомість дій; ■' - новизна умов (за зразком, аналогічне, нове); - самостійність виконання; - якість виконаної роботи; - цілеспрямованість. 3. Емоційно-мотиваційний компонент- ставлення до на Оцінюються такі характеристики: - характер і сила (байдуже, недостатньо виразне позитив . - дійовість (від пасивного до дійового); - сталість (від епізодичного до сталого). Навчальні досягнення учнів спеціальної школи оцінюються рівнями і відповідними їм балами: 1) перший рівень - початковий (1—3 бали); 2) другий рівень - середній (4—6 балів); 3) третій рівень - достатній (7 —9балів); 4) четвертий рівень - високий (10—12 балів). Якісні критерії цих рівнів розроблено у відповідності з ти-1 спеціальних шкіл для кожного предмета. Читайте також:
|
|||||||||
|