Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етапи оцінювання особистісного бренду

1.Співвідношення особистого бренду ( Можна співвідносити себе з бренд-кодом компанії, в якій Ви працюєте, але якщо ви чітко усвідомлюєте свою життєву місію, то це є достатнім і спів ставляти свій бренд-код з іншими не обов’язково).

2.Продукт\корисність\користь. Розглядаючи себе як товар чи послугу потрібно визначити чим Ви можете бути корисні для компанії. Якщо основні цінності компаній сильно відрізняються від Ваших, то тут 2 варіанти:

1. Ви професіонал і вашу унікальність поглядів будуть поважати і ви станете корисним як інноватор;

2. Можливо краще пошукати іншу компанію.

3.Позиціонування (Що ви робите найкраще? Чим ви кращі чи відрізняєтесь від інших людей? Як це співвідноситься з положенням даної компанії на ринку? Якщо позиціонування компнаї базується на хорошій роботі з клієнтами і дистрибуторами, а Ви – хороший дослідник, то це не завжди погано і не завжди добре).

4.Стиль. Французи кажуть “Стиль – це людина”. В хід йдуть установки і почуття, які ви викликаєте в інших, а також цінності, які є особистим напрацюванням. Інколи підлаштування під колектив може коштувати надто багато зусиль.

5.Місія. Стосується цілей і ролі в суспільстві, а також користі, яку ви можете йому принести. Бажано щоб вона була схожою з місією компанії.

6.Бачення. Яким ви себе бачите через 10-15 років? Тепер уявіть свою компанію. Якщо ваша місія ширше місії компанії, то це може бути лише кар’єрною сходинкою. Якщо ваша менш ярка – чудова можливість для розвитку.

7.Цінності. Це найважливіша складова при співставленні вашого бренду і бренду компанії.

Особистий брендинг – визначення і уточнення ким ви є насправді. Замість того щоб давати іншим можливість вас описувати, краще самому працювати над власним брендом і сприяти тому щоб вас бачили таким яким би ви хотіли бути, але головне не на словах, а на ділі.

Ознаки синергії в особистому бренді:

1. В процесі брендингу індивід трансформує елементарну інформацію про себе( характер, темперамент, інтереси ) в структурну інформацію особистого бренду. Тобто це наш образ і він має більший вплив ніж просто перелік характеристик;

2. Формуючи свій бренд, ми створюємо образ, до якого прагнемо, тобто проектуємо майбутнє, а значить: бренд несе в собі додатковий стимул і енергію для росту і прояву себе в суспільстві;

3. Створення бренду може привести до появи цілих шкіл і послідовників.


 

2. Підходи до впровадження індивідуальних змін

При зміні індивідуальності - змінюється й оточення, а відтак і світ. Все нове, що несе людина із своїми індивідуальними змінами, відображається у змінах (можливостей досягнень) організації. Як тільки у окремої людини з'являється стимул зробити щось нове, починає змінюватися світ.

Існують чотири філософські школи стосовно індивідуальних змін:

1. біохевіористичного підході йдеться про зміну поведінки оточуючих через заохочення і покарання. Використовується аналіз поведінки і стратегії винагороди;

2. за когнітивного підходу результати досягаються через позитивнее ставлення. Застосовуються техніки постановки мети і навчання

3. психодинамічний підхід веде до розуміння і звернення до внутрішнього світу людини. Це особливо важливо, коли остання переживає занадто хворобливі зміни;

4. гуманістична психологія ґрунтується на вірі у розвиток і зростання, максималізацію потенціалу. Акцент робиться на здоровому розвитку, автентичних відносинах і здоровій організації.

Для наочності наведемо схему чотирьох підходів до змін: біохевіристичного, когнітивного, психодинамічного і гуманістично-психологічного (див. табл.2).


Таблиця 2


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  3. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  4. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  5. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  6. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  7. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  8. Бюджетний процес, його поняття і складові етапи
  9. Виборчий процес і його етапи
  10. Види і форми спілкування. Етапи спілкування.
  11. Види оцінювання та процедура перевірки
  12. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.




Переглядів: 793

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типологія особи Майєрс-Брігс | КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.