Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи оцінювання особистісного бренду

1.Співвідношення особистого бренду ( Можна співвідносити себе з бренд-кодом компанії, в якій Ви працюєте, але якщо ви чітко усвідомлюєте свою життєву місію, то це є достатнім і спів ставляти свій бренд-код з іншими не обов’язково).

2.Продукт\корисність\користь. Розглядаючи себе як товар чи послугу потрібно визначити чим Ви можете бути корисні для компанії. Якщо основні цінності компаній сильно відрізняються від Ваших, то тут 2 варіанти:

1. Ви професіонал і вашу унікальність поглядів будуть поважати і ви станете корисним як інноватор;

2. Можливо краще пошукати іншу компанію.

3.Позиціонування (Що ви робите найкраще? Чим ви кращі чи відрізняєтесь від інших людей? Як це співвідноситься з положенням даної компанії на ринку? Якщо позиціонування компнаї базується на хорошій роботі з клієнтами і дистрибуторами, а Ви – хороший дослідник, то це не завжди погано і не завжди добре).

4.Стиль. Французи кажуть “Стиль – це людина”. В хід йдуть установки і почуття, які ви викликаєте в інших, а також цінності, які є особистим напрацюванням. Інколи підлаштування під колектив може коштувати надто багато зусиль.

5.Місія. Стосується цілей і ролі в суспільстві, а також користі, яку ви можете йому принести. Бажано щоб вона була схожою з місією компанії.

6.Бачення. Яким ви себе бачите через 10-15 років? Тепер уявіть свою компанію. Якщо ваша місія ширше місії компанії, то це може бути лише кар’єрною сходинкою. Якщо ваша менш ярка – чудова можливість для розвитку.

7.Цінності. Це найважливіша складова при співставленні вашого бренду і бренду компанії.

Особистий брендинг – визначення і уточнення ким ви є насправді. Замість того щоб давати іншим можливість вас описувати, краще самому працювати над власним брендом і сприяти тому щоб вас бачили таким яким би ви хотіли бути, але головне не на словах, а на ділі.

Ознаки синергії в особистому бренді:

1. В процесі брендингу індивід трансформує елементарну інформацію про себе( характер, темперамент, інтереси ) в структурну інформацію особистого бренду. Тобто це наш образ і він має більший вплив ніж просто перелік характеристик;

2. Формуючи свій бренд, ми створюємо образ, до якого прагнемо, тобто проектуємо майбутнє, а значить: бренд несе в собі додатковий стимул і енергію для росту і прояву себе в суспільстві;

3. Створення бренду може привести до появи цілих шкіл і послідовників.


 

2. Підходи до впровадження індивідуальних змін

При зміні індивідуальності - змінюється й оточення, а відтак і світ. Все нове, що несе людина із своїми індивідуальними змінами, відображається у змінах (можливостей досягнень) організації. Як тільки у окремої людини з'являється стимул зробити щось нове, починає змінюватися світ.

Існують чотири філософські школи стосовно індивідуальних змін:

1. біохевіористичного підході йдеться про зміну поведінки оточуючих через заохочення і покарання. Використовується аналіз поведінки і стратегії винагороди;

2. за когнітивного підходу результати досягаються через позитивнее ставлення. Застосовуються техніки постановки мети і навчання

3. психодинамічний підхід веде до розуміння і звернення до внутрішнього світу людини. Це особливо важливо, коли остання переживає занадто хворобливі зміни;

4. гуманістична психологія ґрунтується на вірі у розвиток і зростання, максималізацію потенціалу. Акцент робиться на здоровому розвитку, автентичних відносинах і здоровій організації.

Для наочності наведемо схему чотирьох підходів до змін: біохевіристичного, когнітивного, психодинамічного і гуманістично-психологічного (див. табл.2).


Таблиця 2


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  3. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  4. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  5. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  6. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  7. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  8. Бюджетний процес, його поняття і складові етапи
  9. Виборчий процес і його етапи
  10. Види і форми спілкування. Етапи спілкування.
  11. Види оцінювання та процедура перевірки
  12. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.




Переглядів: 884

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типологія особи Майєрс-Брігс | КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.