МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етапи оцінювання особистісного бренду1.Співвідношення особистого бренду ( Можна співвідносити себе з бренд-кодом компанії, в якій Ви працюєте, але якщо ви чітко усвідомлюєте свою життєву місію, то це є достатнім і спів ставляти свій бренд-код з іншими не обов’язково). 2.Продукт\корисність\користь. Розглядаючи себе як товар чи послугу потрібно визначити чим Ви можете бути корисні для компанії. Якщо основні цінності компаній сильно відрізняються від Ваших, то тут 2 варіанти: 1. Ви професіонал і вашу унікальність поглядів будуть поважати і ви станете корисним як інноватор; 2. Можливо краще пошукати іншу компанію. 3.Позиціонування (Що ви робите найкраще? Чим ви кращі чи відрізняєтесь від інших людей? Як це співвідноситься з положенням даної компанії на ринку? Якщо позиціонування компнаї базується на хорошій роботі з клієнтами і дистрибуторами, а Ви – хороший дослідник, то це не завжди погано і не завжди добре). 4.Стиль. Французи кажуть “Стиль – це людина”. В хід йдуть установки і почуття, які ви викликаєте в інших, а також цінності, які є особистим напрацюванням. Інколи підлаштування під колектив може коштувати надто багато зусиль. 5.Місія. Стосується цілей і ролі в суспільстві, а також користі, яку ви можете йому принести. Бажано щоб вона була схожою з місією компанії. 6.Бачення. Яким ви себе бачите через 10-15 років? Тепер уявіть свою компанію. Якщо ваша місія ширше місії компанії, то це може бути лише кар’єрною сходинкою. Якщо ваша менш ярка – чудова можливість для розвитку. 7.Цінності. Це найважливіша складова при співставленні вашого бренду і бренду компанії. Особистий брендинг – визначення і уточнення ким ви є насправді. Замість того щоб давати іншим можливість вас описувати, краще самому працювати над власним брендом і сприяти тому щоб вас бачили таким яким би ви хотіли бути, але головне не на словах, а на ділі. Ознаки синергії в особистому бренді: 1. В процесі брендингу індивід трансформує елементарну інформацію про себе( характер, темперамент, інтереси ) в структурну інформацію особистого бренду. Тобто це наш образ і він має більший вплив ніж просто перелік характеристик; 2. Формуючи свій бренд, ми створюємо образ, до якого прагнемо, тобто проектуємо майбутнє, а значить: бренд несе в собі додатковий стимул і енергію для росту і прояву себе в суспільстві; 3. Створення бренду може привести до появи цілих шкіл і послідовників.
2. Підходи до впровадження індивідуальних змін При зміні індивідуальності - змінюється й оточення, а відтак і світ. Все нове, що несе людина із своїми індивідуальними змінами, відображається у змінах (можливостей досягнень) організації. Як тільки у окремої людини з'являється стимул зробити щось нове, починає змінюватися світ. Існують чотири філософські школи стосовно індивідуальних змін: 1. біохевіористичного підході йдеться про зміну поведінки оточуючих через заохочення і покарання. Використовується аналіз поведінки і стратегії винагороди; 2. за когнітивного підходу результати досягаються через позитивнее ставлення. Застосовуються техніки постановки мети і навчання 3. психодинамічний підхід веде до розуміння і звернення до внутрішнього світу людини. Це особливо важливо, коли остання переживає занадто хворобливі зміни; 4. гуманістична психологія ґрунтується на вірі у розвиток і зростання, максималізацію потенціалу. Акцент робиться на здоровому розвитку, автентичних відносинах і здоровій організації. Для наочності наведемо схему чотирьох підходів до змін: біохевіристичного, когнітивного, психодинамічного і гуманістично-психологічного (див. табл.2). Таблиця 2 Читайте також:
|
||||||||
|