МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Типологія особи Майєрс-Брігс
Особистісний брендинг – як засіб індивідуальних змін. Як влучно підмітив шведський дослідник брендингу Томас Гед, “прибуток – це не унікальна характеристика компаній. В чому різниця між двома компаніями на одному ринку з однаковими рівнями прибутку? Всі доларові банкноти одинакові – бренди заробляють на відмінностях. Саме відмінності дають конкурентні переваги ”. В традиційному розумінні бренд – це інформація про споживчу вартість товару, узагальнена в його розпізнавальному символі (назві, логотипі, товарному знаку і т.д.). Сучасна концепція бренду сильно відрізняється від колишніх поглядів на це поняття. Для бренду унікальність – це все. Бренд, згідно визначення Т.Геда, - код диференціації компанії, який так само важливий як і ДНК для живих організмів. Тепер найважливішим є споживач – саме його смаки і бажання відображені в створених брендах. Якщо торгова марка - відбиток на продукті, то бренд – відпечаток в мозку споживача. Відповідно до цих позицій на передові позиції виходять поняття особистого, персонального бренду людини. На перший погляд використання поняття бренду в ракурсі розгляду особистості може вважатись недоречним адже людина – не товар, проте якщо заглянути в корінь поняття бренду, що розглядається як сукупність відмінностей, якостей і характеристик, які виділяють індивіда з поміж інших, то бренд – вдалий термін для людей, які прагнуть бути неординарними, які намагаються укорінити свій образ в свідомість інших, в тому числі і роботодавців. Етапи створення особистого бренду. Створення особистого бренду перекликається зі створення бренду компанії, і складається з таких етапів: ü Сценарій майбутнього бренду (створення свого майбутнього образу) ü Мислительне ( дуальне) поле бренду (описує сприйняття вас іншими) ü Бренд-код (тим, ким ти хочеш бути) Складові мислительного (дуального) поля бренду (д/з – проілюструвати на особистісних прикладах з власного життя): 1. Функціональний вимір (властивість приносити користь іншим, ефективність використання навиків) 2. Соціальний вимір (властивість взаємодіяти з іншими, вести інших) 3. Ментальний вимір (властивість допомагати мінятись іншим, перед тим помінявши себе) 4. Духовний вимір (здатність підтримувати духовний зв’язок з навколишнім середовищем, здатність приймати на себе глобальну відповідальність за екологію, етику і т.д.) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|