МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Типологія особи Майєрс-Брігс
Особистісний брендинг – як засіб індивідуальних змін. Як влучно підмітив шведський дослідник брендингу Томас Гед, “прибуток – це не унікальна характеристика компаній. В чому різниця між двома компаніями на одному ринку з однаковими рівнями прибутку? Всі доларові банкноти одинакові – бренди заробляють на відмінностях. Саме відмінності дають конкурентні переваги ”. В традиційному розумінні бренд – це інформація про споживчу вартість товару, узагальнена в його розпізнавальному символі (назві, логотипі, товарному знаку і т.д.). Сучасна концепція бренду сильно відрізняється від колишніх поглядів на це поняття. Для бренду унікальність – це все. Бренд, згідно визначення Т.Геда, - код диференціації компанії, який так само важливий як і ДНК для живих організмів. Тепер найважливішим є споживач – саме його смаки і бажання відображені в створених брендах. Якщо торгова марка - відбиток на продукті, то бренд – відпечаток в мозку споживача. Відповідно до цих позицій на передові позиції виходять поняття особистого, персонального бренду людини. На перший погляд використання поняття бренду в ракурсі розгляду особистості може вважатись недоречним адже людина – не товар, проте якщо заглянути в корінь поняття бренду, що розглядається як сукупність відмінностей, якостей і характеристик, які виділяють індивіда з поміж інших, то бренд – вдалий термін для людей, які прагнуть бути неординарними, які намагаються укорінити свій образ в свідомість інших, в тому числі і роботодавців. Етапи створення особистого бренду. Створення особистого бренду перекликається зі створення бренду компанії, і складається з таких етапів: ü Сценарій майбутнього бренду (створення свого майбутнього образу) ü Мислительне ( дуальне) поле бренду (описує сприйняття вас іншими) ü Бренд-код (тим, ким ти хочеш бути) Складові мислительного (дуального) поля бренду (д/з – проілюструвати на особистісних прикладах з власного життя): 1. Функціональний вимір (властивість приносити користь іншим, ефективність використання навиків) 2. Соціальний вимір (властивість взаємодіяти з іншими, вести інших) 3. Ментальний вимір (властивість допомагати мінятись іншим, перед тим помінявши себе) 4. Духовний вимір (здатність підтримувати духовний зв’язок з навколишнім середовищем, здатність приймати на себе глобальну відповідальність за екологію, етику і т.д.) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|