Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типологія особи Майєрс-Брігс

Тип МВТІ за квадрантом ІО — задумливий реаліст ІН — задумливий новатор
Що найбільше цікавить? Практичний аспект справи Думки, ідеї, концепції
Як навчаються? Прагматично, читаючи і спостерігаючи Концептуально, читаючи, слухаючи і виявляючи зв'язки
На чому зосереджують зусилля при змінах На рішенні, що саме варто зберегти, а що змінити На створенні нових ідей і теорій
Девіз Не "лагодь те, що не зламано" "Давайте продумаємо наперед"
Тип МВТІ за квадрантом ЕО – активний реаліст ЕН — активний новатор
Що найбільше цікавить? Дії Нові способи діяльності
Як навчаються ? Активно, експериментуючи Творчо, разом з оточуючими
На чому зосереджують зусилля при змінах На поліпшенні становища На втіленні нових ідей
Девіз “Давай просто зробимо це" "Давайте змінимо це"

Особистісний брендинг – як засіб індивідуальних змін.

Як влучно підмітив шведський дослідник брендингу Томас Гед, “прибуток – це не унікальна характеристика компаній. В чому різниця між двома компаніями на одному ринку з однаковими рівнями прибутку? Всі доларові банкноти одинакові – бренди заробляють на відмінностях. Саме відмінності дають конкурентні переваги ”.

В традиційному розумінні бренд – це інформація про споживчу вартість товару, узагальнена в його розпізнавальному символі (назві, логотипі, товарному знаку і т.д.). Сучасна концепція бренду сильно відрізняється від колишніх поглядів на це поняття. Для бренду унікальність – це все. Бренд, згідно визначення Т.Геда, - код диференціації компанії, який так само важливий як і ДНК для живих організмів. Тепер найважливішим є споживач – саме його смаки і бажання відображені в створених брендах. Якщо торгова марка - відбиток на продукті, то бренд – відпечаток в мозку споживача.

Відповідно до цих позицій на передові позиції виходять поняття особистого, персонального бренду людини. На перший погляд використання поняття бренду в ракурсі розгляду особистості може вважатись недоречним адже людина – не товар, проте якщо заглянути в корінь поняття бренду, що розглядається як сукупність відмінностей, якостей і характеристик, які виділяють індивіда з поміж інших, то бренд – вдалий термін для людей, які прагнуть бути неординарними, які намагаються укорінити свій образ в свідомість інших, в тому числі і роботодавців.

Етапи створення особистого бренду. Створення особистого бренду перекликається зі створення бренду компанії, і складається з таких етапів:

ü Сценарій майбутнього бренду (створення свого майбутнього образу)

ü Мислительне ( дуальне) поле бренду (описує сприйняття вас іншими)

ü Бренд-код (тим, ким ти хочеш бути)

Складові мислительного (дуального) поля бренду (д/з – проілюструвати на особистісних прикладах з власного життя):

1. Функціональний вимір (властивість приносити користь іншим, ефективність використання навиків)

2. Соціальний вимір (властивість взаємодіяти з іншими, вести інших)

3. Ментальний вимір (властивість допомагати мінятись іншим, перед тим помінявши себе)

4. Духовний вимір (здатність підтримувати духовний зв’язок з навколишнім середовищем, здатність приймати на себе глобальну відповідальність за екологію, етику і т.д.)



Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
  5. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  6. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  7. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  10. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  11. Активність особистості та самоуправління
  12. АКЦЕНТУЙОВАНІ РИСИ ОСОБИСТОСТІ




Переглядів: 739

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зуботехнічні матеріали та їх властивості | Етапи оцінювання особистісного бренду

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.