Модуль III
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА
КОРЕКЦІЯ ВІДХИЛЕНЬ
У ПОВЕДІНЦІ ДІТЕЙ
План
1. Поняття про девіантну поведінку.
2. Соціально-психологічна характеристика видів девіантної по ведінки.
2.1. Характеристика делінквентної поведеінки.
2.2. Характеристика адиктивної поведінки.
2.3. Характеристика суїцидної поведінки.
3. Біологічні, соціальні та психологічні детермінанти відхилень у поведінці.
4. Психологічна характеристика важковиховуваності як основи формування девіацій.
5. Психолого-педагогічна корекція девіантної поведінки школя рів у навчально-виховному процесі.
5.1. Превенція девіантної поведінки.
5.2. Психолого-педагогічна інтервенція девіантної поведінки
Читайте також: - V міні – модуль
- Високочастотні перетворювачі модульної структури
- Друга модульна контрольна робота
- Друга модульна контрольна робота
- За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
- За кредитно-модульною системою
- ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №1.
- ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
- ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
- Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу
- Заліковий модуль 2. ТЕХНОЛОГІЇ ВЕДУЧИХ ГАЛУЗЕЙ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
- Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|