Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ XVII Система та види покарань

Антипов, В. В. Обставини, які виключають застосування кримінального покарання [Текст] / В. В. Антипов, В. І. Антипов. - К. : Атіка, 2004. - 208 с.


 


Маляренко, В. Т. Про покарання за новим Кримінальним кодексом України [Текст] / В. Т. Маляренко. - К. : Фонд «Правова ініціатива», 2003. -156 с.

Пономаренко, Ю. А. Видьі наказаний по уголовному праву Украиньї [Текст] / Ю. А. Пономаренко. - Харьков : Финн, 2009. - 344 с.

Трубников, В. М. Арешт як вид кримінального покарання та особливості його застосування [Текст] / В. М. Трубников, Ю. В. Шинкарьов. - X.: Харків юрид., 2007. - 288 с.

Тютюгин, В. И. Лишение права занимать определенньїе должности или заниматься определенной деятельностью как вид наказания по советскому уголовному праву [Текст] / В. И. Тютюгин. - Харьков : Вища шк., 1982. - 145 с.

Уголовное наказание [Текст] / И. П. Лановенко, Ю. Л. Заросинский, А. Н. Костенко и др. - Киев ; Донецк : ИГПАН НАН Украиньї: Донец. ин-т внутр. дел МВД Украиньї, 1997. -312 с.

Фролова, О. Г. Злочинність і система кримінальних покарань (соціальні, правові та кримінологічні проблеми й шляхи їх вирішення за допомогою логіко-математичних методів) [Текст] : навч. посіб. / О. Г. Фролова. - К. : АртЕк, 1997. -208 с.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  12. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ XV Звільнення від кримінальної відповідальності | Розділ XVIII Призначення покарання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.