Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Навчання та виховання активу

З метою надбання знань, розвитку певних навичок членів активу у військових частинах заступником командира з виховної роботи плануються і проводяться одноденні навчально-методичні заняття з обраним та призначеним активом підрозділів за категоріями:

а) з спорторгами, головами рад народознавчих світлиць, редакторами стінного друку – один раз на період навчання;

б) з головами рад військових колективів проводяться семінарські заняття (січень, липень).

в) з агітаторами та культоргами, помічниками керівників груп гуманітарної підготовки у підрозділі проводяться інструкторсько-методичні заняття – щомісячно в підрозділах;

г) з членами рад і постом громадського контролю – інструктажі щодо питань планування та практики роботи, вивчення передового досвіду;

д) для вдосконалення професійного і методичного рівня, організації обміну досвідом та визначення результативності роботи активу в частинах проводиться день активу – щомісячно.

При цьому основна увага звертається на:

- доведення вимог керівних документів;

- навчання формам і методам роботи;

- узагальнення та поширення передового досвіду;

- вивчення запитів та побажань з метою покращення методики проведення виховних заходів у підрозділі.

День активу – це організаційна форма навчання та виховання активу підрозділів частини. Основні завдання – навчити актив методиці проведення інформаційно-пропагандистського забезпечення; дати практичні рекомендації в організації роботи в підрозділах; узагальнити та розповсюдити передовий досвід; сформувати в кожного активіста відчуття персональної відповідальності за стан справ у підрозділі.

При підготовці дня активу планується проведення таких заходів:

- інструкторсько-методичне заняття з методики застосування форм та методів роботи активу;

- обмін передовим досвідом;

- практичні та показові заняття;

- лекції, бесіди з участю представників керівної ланки.

Методика проведення дня активу. День активу проводиться протягом навчального дня. Розпочинається, як правило, з доповіді командира частини або заступника з гуманітарних питань про стан роботи активу за місяць. Після завершення всіх запланованих заходів підводяться підсумки проведеного дня активу, та ставляться завдання на наступний місяць і даються практичні поради. День активу закінчується, як правило, оголошенням наказу про заохочення кращих активістів. Інколи, після його завершення, організовується відвідування музеїв, театрів, філармоній, пам’ятних місць, фотографування.

При проведенні інструктивно-методичних занять з активом підрозділу, а також інструктажі агітаторів, культторгів, помічників керівників груп гуманітарної підготовки, членів рад народознавчих світлиць військових колективів з питань планування, методики організації і проведення виховних та спортивних заходів, вивчення та поширення передового досвіду заступник командира підрозділу повинен звернути увагу на:

- визначення основних орієнтирів у роботі активу на певний період;

- вивчення запитів особового складу та доведення перспективних і запланованих на поточний місяць заходів з гуманітарних питань;

- роз’яснення вимог керівних документів;

- надання методичної допомоги;

- підготовку та доведення різноманітних пам'яток для різних категорій активу щодо їх практичних дій в тих чи інших умовах в службово-бойової діяльності.

У процесі організації навчання та проведення виховної роботи з активом командири та їх заступники повинні всіляко зміцнювати його авторитет серед воїнів: радитися з активістами, прислуховуючись до їх думки, підтримуючи розумну ініціативу, що надає впевненості активу глибоко усвідомлювати свою причетність та особисту відповідальність за виконання загальних завдань, що стоять перед підрозділом, ефективно і цілеспрямовано впливати на співслужбовців.

Під час проведення методичних та інструктивних занять, нарад доцільно створювати доброзичливу атмосферу, яка спонукає до вільного обміну думками, дозволяє кожному відкрито і прямо висловлювати свою точку зору, а для переконання використовувати конкретну аргументацію своїх висловлювань та доказів.


Читайте також:

  1. IV. Самовиховання.
  2. V Засоби навчання
  3. Адаптації та навчання
  4. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  5. Активний метод навчання
  6. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  7. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  8. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  9. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  10. Аспекти фізичного виховання, його засоби в українській етнопедагогіиі
  11. Б) Принцип народності виховання
  12. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частина 1. Актив і громадські організації в підрозділі | Організація роботи активу підрозділу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.