МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Навчання та виховання активуЗ метою надбання знань, розвитку певних навичок членів активу у військових частинах заступником командира з виховної роботи плануються і проводяться одноденні навчально-методичні заняття з обраним та призначеним активом підрозділів за категоріями: а) з спорторгами, головами рад народознавчих світлиць, редакторами стінного друку – один раз на період навчання; б) з головами рад військових колективів проводяться семінарські заняття (січень, липень). в) з агітаторами та культоргами, помічниками керівників груп гуманітарної підготовки у підрозділі проводяться інструкторсько-методичні заняття – щомісячно в підрозділах; г) з членами рад і постом громадського контролю – інструктажі щодо питань планування та практики роботи, вивчення передового досвіду; д) для вдосконалення професійного і методичного рівня, організації обміну досвідом та визначення результативності роботи активу в частинах проводиться день активу – щомісячно. При цьому основна увага звертається на: - доведення вимог керівних документів; - навчання формам і методам роботи; - узагальнення та поширення передового досвіду; - вивчення запитів та побажань з метою покращення методики проведення виховних заходів у підрозділі. День активу – це організаційна форма навчання та виховання активу підрозділів частини. Основні завдання – навчити актив методиці проведення інформаційно-пропагандистського забезпечення; дати практичні рекомендації в організації роботи в підрозділах; узагальнити та розповсюдити передовий досвід; сформувати в кожного активіста відчуття персональної відповідальності за стан справ у підрозділі. При підготовці дня активу планується проведення таких заходів: - інструкторсько-методичне заняття з методики застосування форм та методів роботи активу; - обмін передовим досвідом; - практичні та показові заняття; - лекції, бесіди з участю представників керівної ланки. Методика проведення дня активу. День активу проводиться протягом навчального дня. Розпочинається, як правило, з доповіді командира частини або заступника з гуманітарних питань про стан роботи активу за місяць. Після завершення всіх запланованих заходів підводяться підсумки проведеного дня активу, та ставляться завдання на наступний місяць і даються практичні поради. День активу закінчується, як правило, оголошенням наказу про заохочення кращих активістів. Інколи, після його завершення, організовується відвідування музеїв, театрів, філармоній, пам’ятних місць, фотографування. При проведенні інструктивно-методичних занять з активом підрозділу, а також інструктажі агітаторів, культторгів, помічників керівників груп гуманітарної підготовки, членів рад народознавчих світлиць військових колективів з питань планування, методики організації і проведення виховних та спортивних заходів, вивчення та поширення передового досвіду заступник командира підрозділу повинен звернути увагу на: - визначення основних орієнтирів у роботі активу на певний період; - вивчення запитів особового складу та доведення перспективних і запланованих на поточний місяць заходів з гуманітарних питань; - роз’яснення вимог керівних документів; - надання методичної допомоги; - підготовку та доведення різноманітних пам'яток для різних категорій активу щодо їх практичних дій в тих чи інших умовах в службово-бойової діяльності. У процесі організації навчання та проведення виховної роботи з активом командири та їх заступники повинні всіляко зміцнювати його авторитет серед воїнів: радитися з активістами, прислуховуючись до їх думки, підтримуючи розумну ініціативу, що надає впевненості активу глибоко усвідомлювати свою причетність та особисту відповідальність за виконання загальних завдань, що стоять перед підрозділом, ефективно і цілеспрямовано впливати на співслужбовців. Під час проведення методичних та інструктивних занять, нарад доцільно створювати доброзичливу атмосферу, яка спонукає до вільного обміну думками, дозволяє кожному відкрито і прямо висловлювати свою точку зору, а для переконання використовувати конкретну аргументацію своїх висловлювань та доказів. Читайте також:
|
||||||||
|