Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика методів і прийомів

Складання розповідей бажано супроводжувати предметними діями. Такий спосіб активного мовлення, у якому складання розповіді відбувається спільно вихователем та дітьми або тільки дітьми під керівництвом вихователя, називають інсценівки з іграшками (Л.Г.Шадріна).

Наведемо приклад такого заняття.

Вихователь починає заняття з підгрупою малюків, розглядає іграшки на столі, пропонує: «Давайтерозкажемо та покажемо дітям історію, яка трапилася з котиком на річці. Хто буде котиком?».

Сашко. Я! (Бере котика.)

Вихователь. Котик прийшов до річки, а там плавало...

Артур. Каченя. (Бере каченя.)

Славко (бере зайчика). А потім зайчика вони зустріли. Зайчик стриб-стриб. Довгі вушка у нього.

Вихователь розставляє на столі ялинки, розстеляє блакитну хустку. Діти йому допомагають. Починається гра.

Вихователь. Каченя пішло гуляти до річки. Воно...

Артур. Каченя прийшло до річки та почало пливти.

Вихователь. Бережком біг...

Сашко. Котик. Він побачив каченя та питає: «Що ти тут робиш?»

Артур. Я плаваю. Давай разом плавати.

Сашко. Котик стрибнув у річку й почав тонути.

Вихователь. Він закричав... Сашко. Допоможіть! Допоможіть! Я тону!

Славко. А тут зайчик прибіг і почав його з річки тягти. Ледве-ледве витяг і пішли вони додому.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  9. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  10. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  11. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 587

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика навчання дітей дошкільного віку монологічного мовлення | Методи навчання дітей монологічного мовлення (за А.М. Богуш)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.