№ з/п
| Методи оцінки корпоративної культури на підприємстві
|
1. Неформалізовані методи (інтерпретативні, ідеографічні), в основі яких лежить використання якісних методів, у тому числі:
|
1.1
| глибинне інтерв'ю;
|
1.2
| монографічне дослідження (спостереження);
|
1.3
| вивчення правил, традицій, церемоній і ритуалів, що склалися на підприємстві;
|
1.4
| вивчення практики управління, що склалася на підприємстві;
|
1.5
| традиційний аналіз документів підприємства;
|
1.6
| "обхід" підприємства;
|
1.7
| спостереження засідань, у тому числі клінічне інтерв'ю.
|
2. Формалізовані (кількісні) методи, що характеризуються використанням різних стандартизованих опитувальників:
|
2.1
| соціологічні дослідження (анкетування; тести; ролеві ігри, тренінги; соціометрія);
|
2.2
| модель Г. Хофштеде;
|
2.3
| модель Э. Шейна;
|
2.4
| модель Ч. Хенді;
|
2.5
| модель Д. Денісона;
|
2.6
| модель К. Камерона і Р. Куїнна;
|
2.7
| модель Т. Діла і А. Кенеді.
|
Культура організації знаходить своє віддзеркалення і в документах, що визначають життєдіяльність підприємства