Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст семінарського заняття

  1. Україна в системі міжнародних відносин кінця 1930-х рр. Формування Сталіним соборності українських земель.
  2. Нацистський окупаційний режим в Україні: основна мета, методи реалізації, результати.
  3. Битви радянських військ за звільнення українських територій від гітлерівців.
  4. Наслідки перемоги країн антигітлерівської коаліції для України.

Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику:

Й.Сталін, А.Гітлер, Г.Жуков, В.Молотов, М.Хрущов, І.Конєв, А.Гречко, П.Жмаченко, А.Єременко, К.Москаленко, Л.Берія, Ф.Толбухін, П.Рибалко, І.Черняховський, Д.Коротченко, Й.Ріббентроп, Г.Гудеріан, Е.Манштейн, Е.Кох, А.Розенберг, М.Кирпонос, І.Кожедуб, О.Федоров, М.Ватутін, Ф.Толбухін, І.Петров, Р.Малиновський, І.Конєв, О.Сабуров, П.Вершигора, В.Бегма, Т.Строкач, С.Руднєв, С.Ковпак, О.Кошовий, С.Тюленін, І.Земнухов, У.Громова, З.Космодемянська, Амет-хан Султан, Є.Коновалець, Я.Стецько, С.Бандера, А. Мельник, О.Теліга, О.Ольжич, О.Штуль.

Пояснити терміни та поняття:

Велика Вітчизняна війна, Друга світова війна, ДКО, фашизм, нацизм, комунізм, націоналізм, ОУН, УПА, ЦШПР, УШПР, Червона Армія, військовополонений, воєнний стан, націоналістичні агітматеріали, окупація, рейхскомісаріат Україна, евакуація, мобілізація, контрнаступ, форсування Дніпра, бліцкриг, Міуський рубіж, Савур-Могила, Тегеранська конференція, Ялтинська конференція, Курська дуга, Лінія Керзона, Потсдамська конференція, капітуляція, катюша, Місто Герой, Герой СРСР.

Рекомендована література:4

С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 10

УРСР у перші повоєнні десятиріччя. Криза тоталітарного режиму в Україні (середина 1960-х – початок 1990-х рр.)

(2 год.)

Мета: з’ясувати основні тенденції соціально-економічного, політичного і культурного розвитку у повоєнні десятиріччя


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  11. Вимоги до змісту контрольної роботи
  12. Вимоги щодо змісту та оформлення документів




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст семінарського заняття | Зміст семінарського заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.