Зміст семінарського заняття
- Повоєнна відбудова господарства в Україні. Сталінський голодомор 1946–1947 рр.
- Суспільно-політична атмосфера в УРСР у повоєнне десятиріччя. Десталінізація.
- Реформи М. Хрущова, їхній суперечливий і непослідовний характер, загальна спрямованість і значення.
- Основні тенденції розвитку українського суспільства в роки “застою”.
- “Перебудова” М.Горбачова як пошук шляхів виходу з кризи тоталітарної системи.
Скласти словник історичних персоналій та дати їм характеристику:
Л. Берія, М. Хрущов (фото із закордонної преси), Г. Жуков, Л. Брежнєв, Ю.Гагарін, Т.Лисенко, А.Скаба, П.Шелест, В.Щербицький, О.Косигін, Ю.Андропов, К.Черненко, М.Горбачов, В.Стус, В.Симоненко, І.Драч, С.Параджанов, О.Гончар, О.Солженіцин, М.Руденко, В.Чорновіл, Л.Лук’яненко, М.Вінграновський, Л.Костенко, В.Шевчук, Є.Гуцало, А.Горська, В.Зарецький, І.Дзюба, Є.Сверстюк, Л.Танюк, Ю.Іллєнко.
Пояснити терміни та поняття:
десталінізація, лібералізація, демократизація, волюнтаризм, "відлига", "холодна війна", "гонка озброєнь", "застій", "кукурудзяна епопея", десталінізація, дисиденти, шістдесятники, путч, кооперація, гласність, багатопартійність, суверенітет, "культ особистості", репресії, соціалізм, екстенсивний шлях, "залізна завіса", НАТО, ОВД, Угорська криза, Карибська криза, космонавт, Байконур, Кримська область.
Рекомендована література: 1,3
С е м і н а р с ь к е з а н я т т я № 11
Україна на шляху модерного державотворення
(2 год.)
Мета: з’ясувати соціально-економічне становище та національно-культурні процеси в незалежній Україні на рубежі ХХ–ХХІ ст.
Читайте також: - II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- VІ. План та організаційна структура заняття
- В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
- Вимоги до змісту контрольної роботи
- Вимоги щодо змісту та оформлення документів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|