Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вивчення мір маси.

1). 1 клас – кілограм, шляхом екскурсії;

2). Концерн «1000» – грам;

3). Центнер – 100 кг;

Тонна – 1000 кг.

Практичне ознайомлення учнів з мірами маси завершується складанням таблички мір маси в метричній системі з вказанням відношень між одиницями вимірювання.

Уявлення про той чи інший відрізок часу може бути дане лише на основі порівняння з довготривалістю якогось процесу.

На відміну від вивчених мір маси, довжини – ми не можемо повернутись назад і часі.

Вивчення:

1). По сезонах;

2). По декадах;

3). По місяцях;

4). По тижнях;

5). Назви днів тижня;

6). Година, хвилина, секунда, вік.

 

Із схеми видно як послідовно формується у дітей поняття площі, що в основі вивчення площі геометричних фігур лежить вивчення довжин відрізка.

Дана схема дає уявлення про зв'язки між поняттями, які відбуваються в середині предмета. Так, основне, опорне поняття виявляється в першому класі, а на його еонові базується вивчення в старших класах (3-4 класі) поняття "периметр" та "площа".

Схема також орієнтує на об'єднання виучуваних понять зі спорідненими поняттями з інших предметів, використовуючи опорні, супутні та перспективні зв'язки для можливості їх інтеграцій.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  11. Вивчення
  12. Вивчення антонімів




Переглядів: 803

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи вивчення величин. | Класифікація програмного забезпечення ПК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.