Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи вивчення величин.

Величини, які вивчаються в початкових класах мають таку особливість:

– в межах системи значень однієї величини можуть бути встановленні відношення рівності й нерівності, операції додавання і віднімання.

а). довжина – накладанням, відмірюванням;

б). маса – за допомогою ваги;

в). об’єм – за допомогою вимірювання (банка, кружка).

Вивчення мір та формування вимірювальних навичок повинно бути узгоджено з законами психології про утворення і вдосконалення навичок взагалі. Відомо, що процес формування навичок проходить в три етапи:

І – аналітичний (етап оволодіння окремими компонентами дій);

ІІ – синтетичний (етап створення і формування цілісної дії);

ІІІ – етап практичного оволодіння дією і вдосконалення навички на основі виконаних систематичних вправ. (Виконання задач, використання знань на інших предметах).

Вивчення величин повинно спиратися на принципи дидактики:

– зв'язок з життям;

– опираючись на досвід;

– вивчення мір має бути активним, а не зводитися до вивчення правил;

– повинно бути наочним.

 

Вивчення мір довжини (P, S).

План:

1). Коли починають вивчати. (При вивченні «Десяток»);

2). Порядок: 1. сантиметр;

2. дециметр;

3. метр;

4. міліметр;

5. кілометр.

3). В третьому класі при «Нумерації» дається велика кількість вправ на перетворення одних одиниць в інші:

12 км = 12000 м

23 м = 2300 см

430 см = 43 дм

4). Р;

5). S.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  11. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  12. Антикорупційні принципи




Переглядів: 565

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення вивчення величин молодшими школярами. | Вивчення мір маси.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.