Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Значення вивчення величин молодшими школярами.

Метод базується на поєднанні екстракції визначуваної речовини з наступним фотометричним визначенням. Його використовують при аналізі складних сумішей:

1. коли потрібно визначити малі концентрації речовин

2. при взаємодії домішків у присутності основних компонентів

3. коли безпосереднє визначення речовини в суміші ускладнене.

Увага! Як правило екстракція являє собою не просто метод розділення, але й концентрування речовин.

Переваги ФЕК-метрії:

1) обладнання цього методу вважається недорогим , при цьому спостерігається висока точність аналізу

2) наявність різних фотометричних методик аналізу практично всіх хімічних елементів ПС

3) цим методом працюють в широкому діапазоні вмісту 10-6 – 10-2%.

5.Спектрофотометрія

Більшість спектрофотометрів працюють у видимій, УФ та ІЧ областях. Якісний аналіз речовин за їх спектрами поглинання проводять 2-ма способами:

1. за відомими параметрами спектра поглинання досліджуваної речовини

2. порівняння спектрів поглинання розчину стандартних речовин і розчину досліджуваної речовини одного й того ж складу.

Вона ґрунтується на законі Б-Л-Б. Тут можна аналізувати незабарвлені розчини речовин, тоді аналіз проводять в УФ та ІЧ області спектра.

Спектрофотометр дозволяє вирішити велику область задач:

1) одночасне кількісне визначення декількох компонентів багатокомпонентних сумішей

2) визначення константи іонізації кислот та основ.

Існують одно- та двопроменеві спектрофотометри.

Спектрофотометр складається з наступних блоків:

1) джерела випромінювання

2) монохроматор

3) кюветне відділення

4) детектор

5) індикатор сигналу фотоструму (гальванометр, мікропроцесор)

Відносна похибка спектральних визначень не перевищує 2%.

Для вимірювань у видимій області та УФ використовують як розчинники воду, спирти, хлороформ, розчини кислот та лугів (розчини не повинні містити домішки)

Концентрацію та товщину шару підбирають так, щоб А = 0,2-0,7, тоді похибка вимірювання мінімальна.

В кількісному аналізі використовують так звані аналітичні смуги поглинання речовини.

В спектрофотометрії використовують наступні методи визначення концентрації:

1. метод порівняння зі стандартом;

2. метод калібрувального графіка;

3. метод добавок;

4. метод визначення за середнім значенням молярного коефіцієнта поглинання;

5. при високих концентраціях розчинів досліджуваних речовин А>1, і тоді похибка вимірювань різко зростає. Тоді використовують метод диференціальної спектрофотометрії.

6. екстракційно-фотометричний метод

7. аналіз багатокомпонентних сумішей – якщо компоненти не взаємодіють між собою. Базується на законі Б-Л-Б та законі адитивності. Кількість невідомих концентрацій компонентів повинна дорівнювати кількості обраних довжин хвиль.

 

 

Значення вивчення величин молодшими школярами.

В початковому курсі математики розглядається ряд питань, які направлені на формування у дітей уявлення про величини та їх вимірювання. У зв’язку з вимірюванням величин розширюється й уточнюється поняття про число.

Найважливіше місце в цій роботі відводиться формуванню умінь і навичок, пов’язаних з вимірюванням ряду величин, практичному ознайомленню дітей з відповідними вимірюваннями приладами та їх шкалами, з системою одиниць вимірювання із переходом від однієї одиниці вимірювання до другої (таблиця мір). У зв’язку з цим методика ознайомлення учнів початкових класів визначається змістом і метою роботи по формуванню вимірювальних умінь і навичок у молодших школярів. Звідси випливає висновок: в основі методики вивчення величин лежить практична діяльність учнів, пов’язаних з оволодінням навичок вимірювання таких величин, як довжина відрізку, площа фігури, температура, маса і об’єм тіла, час. Перераховані величини, передбачені програмою початкової школи є основними. Крім них передбачено вивчення також деяких похідних величин: швидкість руху тіл, вартість.

При вивченні величин в учнів виникають певні труднощі. Вони пов’язані з розумінням різниці між поняттями «число» і «величини» і тим зв’язком, який між ними є. учні часто ототожнюють такі поняття як «відрізок» – «довжина відрізку», «прямокутник». Крім того, труднощі в навчанні дітей вимірюванню величин пов’язане з неправильним використанням терміну «величина» учителем.

Наприклад: розв’язали два приклади – відповіді

– Порівняйте ці величини.

Зустрічаються труднощі й іншого порядку. Учні часто припускаються помилки при засвоєнні таблиці мір довжини. Назви лінійних і квадратних мір схожі: «метр» – «квадратний метр», а співвідношення між одиницями вимірювання різні:

1 м = 100 см

1 кв. м = 10000 кв. см

Заслуговує на увагу і той факт, що в житті учні частіше зустрічаються з лінійними вимірюваннями предметів, а з вимірюванням площ значно рідше.

Повернемося до величини.

Величина є одним з основних понять, які вивчають в різних науках і предметах. Так в початковій школі на снові знань учнів про величини ведеться навчання на уроках природознавства, праці, малювання. Учні набувають емпіричний досвід вимірювати величини та виконувати операції над ними.

Пояснення терміну «величина» в математиці не існує, вона використовується як синонім термінів «кількість», «розмір», «значення» та ін.

Для того, щоб розібратись у вивченні величин у початковій школі, необхідно проаналізувати, які знання, уміння й навички необхідно виробити в учнів при вивчені величин.

1 клас.

Назва вимоги Учні повинні
Знати Уміти
   

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мета вивчення курсу.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  8. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  9. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  10. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  11. IV. Вивчення нового матеріалу.
  12. IV. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Екстракційний фотометричний метод | Принципи вивчення величин.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.