З навчальної дисципліни
Основи медичних знань
Тема:ШОК. ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ РЕАНІМАЦІЇ.
Навчальний потік ІІІ курс, ФЗЛіТ, туризм
Навчальні та виховні ціліознайомити студентів з ознаками шоку, принципами і методами надання першої допомоги
Навчальні питання і розподіленний час
ВступПоняття про реаніматологію - 10 хв.
1. Характеристика і ознаки агональних станів - 20хв.
2. Принципи і методика проведення реанімаційних заходів -25хв.
3.Особливості проведення реанімаційних заходів у дітей – 25хв.
Заключення та відповіді на запитання____10хв.
Навчально – матеріальне забезпечення
Читайте також: - II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
- В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
- Види навчальної діяльності учнів на уроці
- Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
- Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою
- Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
- До семінарських занять з дисципліни
- З ДИСЦИПЛІНИ
- З ДИСЦИПЛІНИ
- З дисципліни : « Медсестринство в хірургії»
- З дисципліни : « Медсестринство в хірургії»
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|