Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вокально-хорова робота

Розспівування. Розучування колядки «Ой, у полі плужок ходить»

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. Підбиття підсумків уроку

Учитель. Яке значення, на вашу думку, народні традиції мають для нашого життя? Чому професійні композитори звертаються до обрядових пісень у своїй творчості?

А чи знаєте ви, що давні традиції колядування, які дійшли і до наших часів, виникли ще до прийняття християнства? У ті часи Новий рік відзначали навесні, тому у старовинних текстах колядок часто звучать весняні мотиви: «...сію, сію, посіваю», «...прилетіла ластівочка» тощо. І це світле свято дарує нам радість, добрий настрій і сподівання. Як добре, що ми зберігаємо народні традиції святкування Різдва!

Експрес-тестування

1. Події, які оспівують у щедрівках:

а) прихід Нового року;

б) народження Ісуса Христа;

в) хрещення Ісуса Христа.

2. Цикл «Вінок колядок» Б. Бріттена є:

а) вокально-хоровим;

б) симфонічним;

в) фортепіанним.

3. Цикл «Колядки та щедрівки» В. Барвінського є:

а) вокально-хоровим;

б) симфонічним;

в) фортепіанним.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Знайти інформацію про відомі музичні цикли для дітей композиторів Й. С. Баха, П. Чайковського.

Випереджальне індивідуальне завдання: підготувати доповіді за темами:

· «Біографія Дж. Россіні»;

· «Творчість Дж. Россіні».

Учні виходять із класу під музичний супровід (В. Барвінський «Колядки та щедрівки»).

УРОК № 14 МУЗИЧНІ ЖАНРИ У ТЕАТРІ ТА КІНО (ОПЕРА)

Мета уроку:

Навчальна:продовжувати ознайомлювати учнів з поняттям каватина; пояснити визначення понять опера-буффа, опера-серіа;

Розвивальна: розвивати вміння учнів спостерігати за інтонаційним розвитком музичних образів, порівнювати контрастні за характером музичні образи, інтерпретувати національну специфіку музичних творів як відображення життя народу та виразно виконувати музичні твори;

Розвивальна:розвивати в учнів зацікавленість класичною музикою; прищеплювати вміння глибоко відчувати втілені в музичних творах настрої, почуття та характер людини, уміння відчувати єдність із музичним образом пісні.

Музичний матеріал:увертюра та каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні, українська колядка «Ой, у полі плужок ходить».

Літературний матеріал:фрагмент поеми О. Пушкіна «Євгеній Онєгін» (у перекладі М. Рильського).

Наочні посібники: нотна хрестоматія, інформаційні картки, портрет Дж. Россіні, іграшковий або дитячий музичний інструмент для ділової гри «Ланцюжок».

Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід (каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні).


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.