МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вокально-хорова роботаУчитель. Такі самі сонячні, світлі інтонації ми зможемо відчути у пісні сучасної композиторки Н. Май її та дайте відповідь на запитання, т Яке враження справила на вас ця пісня? Слухання пісні «Веселка» Н. Май Розспівування Розучування пісні «Веселка» Н. Май Робота над літературним та музичним текстом пісні (визначення структури мелодії, руху кожної фрази) ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку Учитель. Я сподіваюсь, що ви переконались у тому, що справжню музику об'єднують людяність, краса та щирість, саме тому ми можемо розуміти навіть ті почуття, які були втілені у музичних творах далекого минулого. Усі, хто досліджував життя і творчість Вольфґанґа Амадея Моцарта, намагалися розкрити глибину і красу його музики, розповісти про його геніальне обдарування, про його яскраве, цікаве, проте сповнене важкою працею і прикрощами життя. У своїй книзі «Музика та її представники» російський композитор Антон Рубінштейн написав: «Вічне сонячне світло в музиці, ім'я твоє — Моцарт». ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Дібрати матеріал за темою «Ушанування пам'яті В. А. Моцарта». Учні виходять із класу під музичний супровід («Рондо в турецькому стилі» В. А. Моцарта). УРОК № 26 СЮЇТА Мета уроку: Навчальна: спрямувати увагу учнів на значення народної музики як джерела творчості видатних композиторів (на прикладі музики М. Лисенка); поглибити знання учнів про творчість М. Лисенка; дати учням визначення поняття сюїта; Розвивальна: розвивати вокально-хорові навички, образне сприйняття музичних творів; Виховна: прищеплювати учням зацікавленість творами української класичної музики, естетичний смак, культуру спілкування та мовлення. Музичний матеріал: фрагменти «Українськоїсюїти» М. Лисенка, «Веселка» Н. Май. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети М. Лисенка, Н. Май. Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Веселка» H. Май). I. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Полонез, мазурка, краков'як, віденський вальс... І справді, за назвою цих танців можна навіть вивчати географію. Але перелік танців, назва яких походить від назв міст, місцевостей, країн, не завершений. А чи можуть об'єднатися всі ці танці в одному творі? Спробуємо дізнатися про це сьогодні на уроці. Актуалізація опорних знань Ділова гра «Світська розмова» Методичний коментар. Читайте також:
|
||||||||
|