Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні функції та види підприємств

Функції підприємств:

1) економічні (задоволення потреб споживача в продукції, впровадження досягнень АТП, забезпечення конкурентоздатності підприємства).

2) соціальні (формування колективу, поліпшення умов та змісту праці, підвищення кваліфікаційного складу працівників, покращення житлових умов працівників, розвиток соціальної інфрастурктури).

3) екологічні (вдосконалення екологічних процесів, раціональне природокористуваання).

 

Види підприємств.

Література: Мочерний ст 189.

Підприємство - це основна ланка народного господарства, яка забезпечує виробництво основної маси товарів і послуг, здійснює науково-дослідну і комерційну діяльність з метою привласнення прибутку (доходу). Кожне підприємство вступає у відносини з іншими підприємствами, державою, банками.

Основні принципи діяльності підприємства є: самоокупність, самофінансування, самозабезпечення, матеріальна зацікавленість, економічна відповідальність і господарська самостійність в межах чинного законодавства.

Досконала конкуренція характерна для ринку з множиною продавців і покупців, якого-небудь подібного товарного продукту. При цьому кожен окремий продавець чи покупець не впливає самостійно на рівень цін товарів. Вся реалізація відбувається за ринковими цінами, не нижче і не вище. Чиста конкуренція не вимагає особливого втручання держави у відносини між продавцями і покупцями, тому що ціни на товари формуються під впливом об'єктивних законів ринку. Немає потреби в розробці маркетингу, застосуванні реклами. Виробники намагаються пристосуватись до ринкових цін, зменшити індивідуальні витрати виробництва, щоб забезпечити собі доходи не нижчі від доходів конкурентів.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  10. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Автопідприємства вантажних автомобілів




Переглядів: 3513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 9.Підприємство і підприємництво. | Загальні економіко – правові основи розвитку підприємництва в Україні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.