Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 9. Сегментування ринку

План лекції 1 (2 год.):

1. Стратегічне планування сегментів.

2. Фактори та критерії сегментування.

3. Шкалування параметрів сегментів та їх тестування.

4. Методи сегментування.

5. Інтерпретація сегментів.

6. Визначення стратегічного потенціалу сегментів.

Рекомендована література: [1, 3, 4, 5, 10, 12].

Одним з основних напрямків маркетингової діяльності є сегментація ринку, що дозволяє акумулювати засобу підприємства на певному напрямку свого бізнесу. До теперішнього часу в економічній літературі досить чітко позначені поняття цільового ринку й цільового сегмента, виділення яких і є основною метою сегментації ринку. Цільовий ринок – це потенційний ринок фірми, що визначається сукупністю людей зі схожими потребами відносно конкретного товару або послуги, достатніми ресурсами, а також готовністю й можливістю купувати [I]. Цільовий сегмент - це однорідна група споживачів цільового ринку фірми, що володіє схожими потребами й купівельними звичками стосовно товару фірми [2].

Таким чином, сегментація ринку– це діяльність по виявленню потенційних груп споживачів конкретного товару підприємства. Загальна схема сегментації ринку представлена на мал. 1.

Відзначимо, що наведена схема сегментації ринку відповідає підходу, запропонованому Ламбеном [2] і враховуюче проведення макросегментації для виявлення базового (інакше, цільового) ринку й мікросегментації для визначення цільового сегменту підприємства. Дана схема, у свою чергу, є розвитком схем сегментації, запропонованих в інших дослідженнях [3,4].

Рис. 1. Загальна схема сегментації ринку


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  4. Аналіз ринку послуг ресторанного господарства району
  5. Банки як учасники ринку цінних паперів
  6. Банківські установи на кредитному ринку
  7. Безпека страхового ринку в Україні
  8. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  9. Біржова діяльність на фондовому ринку.
  10. Важелі впливу на процеси розвитку ринку капіталу.
  11. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  12. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Дослідження конкурентоспроможності підприємства | Принципи сегментації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.