Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні вказівки

щодозмісту контрольних робіт № 2 (КР-2) і № 3 (КР-3)

зІнженерної графікита

рекомендації до їх виконання

Для студентів І-го курсу 2-го семестру і 2-го курсу 3-го семестру спеціальностей:

7.100501 «Рухомий склад та спеціальна техніка

залізничного транспорту» напряму підготовки

6.070105 «Залізничний транспорт» та

8.092202 «Електричний транспорт» напряму підготовки

6.050702 «Електромеханіка»

для спеціалізацій:

«Виробництво, експлуатація та ремонт вагонів»,

«Виробництво, експлуатація та ремонт локомотивів»,

«Електровози та електропоїзди»

для навчальних груп ВВГ, ЛЛГ, EМ

Заочної форми навчання

Київ 2013

УДК 514.18

 

Тюнін В.Д., Конопля О.В.

Нарисна геометрія і Комп’ютерна графіка (для ВВГ та ЛЛГ н.г.) і Нарисна геометрія та Інженерна графіка (для 1ЕМ н.г.): Методичні вказівки щодо змісту контрольних робіт № 2 (КР-2) і № 3 (КР-3) з інженерної графіки та рекомендації до їх виконання. – К.: ДЕТУТ, 2012. – 117 с.

 

У методичних вказівках розглядається зміст контрольних робіт № 2 і № 3 розділу «Інженерна графіка» (для навчальних груп ВВГ, ЛЛГ і 1ЕМ), а саме перелік індивідуальних завдань до кожного з аркушів КР, типові зразки креслень аркушів, короткі теоретичні відомості по кожному з розділів, що підлягають розгляду при вивченні курсу, і тлумачення вимог СКД.

Посібник відповідає програмі навчальної дисципліни для механічних факультетів вищих навчальних закладів транспорту з розділу «Інженерна графіка».

За структурою посібник поділений на частини, що відповідають кількості аркушів згідно зі змістом КР.

Призначений для студентів заочної форми навчання за спеціальностями:

7.100501 «Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту» напряму підготовки 6.070105 «Залізничний транспорт»

8.092.202 – «Електричний транспорт» напряму підготовки 6.050702 «Електромеханіка»

для спеціалізацій:

«Виробництво, експлуатація та ремонт вагонів» (ВВГ);

«Виробництво, експлуатація та ремонт локомотивів» (ЛЛГ);

«Електровози та електропоїзди» (ЕМ).

Методичні вказівки розглянуто та затверджено на засіданні кафедри ТПМ (протокол № 8 від 28 травня 2012 року) та на засіданні методичної комісії факультету ІРСЗ (протокол № 11 від 6 червня 2012 року).

 

 

Рецензенти:

А.С. Дехтяр, д-р техн. наук, проф. (Національний транспортний університет, кафедра комп’ютерної графіки та дизайну);

С.Л. Панов, канд. техн. наук, доц. (Державний економіко-технологичний університет транспорту, кафедра загального машинознавства).

ВСТУП

«Інженерна графіка» (ІГ) – загально-інженерна навчальна дисципліна, що покладена в основу інженерної освіти. ІГбазується на методі проекційних зображень та вивчає встановлені державними стандартами умовності, спрощення і особливості застосування цього методу до викладання графічної проектно-конструкторської документації. Предметом дисципліни є побудова та читання креслень, ескізів, технічних рисунків, схем, які є технічними засобами фіксування, збереження та передачі технічних ідей у процесі їхньої розробки та реалізації.

На теоретичних положеннях нарисної геометрії, нормативних документах і державних стандартах має базуватися вивчення інженерної графіки (ІГ). (Витяг з програми дисципліни «НГ, ІГ та КГ» МОНУкраїни згідно з наказом № 48 від 23.01.2004р.).

Інженерна графіка − це дисципліна, яка складається з двох розділів: нарисної геометрії та технічного креслення. У даних методичних вказівках розглядаються питання лише технічного креслення, які в свою чергу поділяються на три частини: геометричне, проекційне та машинобудівне креслення.

Геометричне креслення розглядає питання побудови ухилів, конусності, спряжень та інших лекальних кривих − аркуш № 1 КР № 2.

Проекційне креслення розглядає питання побудов деталей в ортогональних і аксонометричних проекціях − аркуші №№ 2, 3, 4, 5 КР № 2

Машинобудівне креслення розглядаєосновні елементи креслення (ГОСТ 2.305-68* «Зображення − види, розрізи, перерізи»). Розглядаються питання нанесення розмірів (ГОСТ 2.307 – 68), зображення і позначення різьб (ГОСТ 2.311 – 68), рознімних і нерознімних з’єднань (ГОСТ 2.313 – 82), склад і побудову ескізів, креслень деталей, складальних креслень, специфікації, схем, креслеників зубчастих коліс – аркуші №№ 1, 2, 3, 4, 5 КР №3

У даних методичних вказівках розглядаються питання читання і деталювання складального, машинобудівного та будівельного креслеників. А також вимоги основних стандартів СКД до побудови всіх інших видів креслеників та їх елементів таких, як виточень, канавок (ГОСТ 10549 – 80), позначення шорсткості оброблених поверхонь (ГОСТ 2.309 – 73), технічних вимог до виконання, Оформлення конструкторських документів (ГОСТ 2.106. – 96) аркуші № 6, № 7, № 8, № 9 − КР № 2

 

Зміст контрольної роботи (КР-2, КР-3) з «Нарисної геометрії та Інженерної графіки». Розділ ІІ «Інженерна графіка» для груп 1ВВГ, 1ЛЛГ

 

№ арк. Найменування роботи та інші дані Формат Посібник
КР – 2 (2 семестр)
Титульний аркуш (за зразком). А4  
Побудова рейки, двотавра, швелера (за варіантами). Зразок аркуша − рис. 14, стор. 16 А3 Стор. 13-22
Побудова 3-х виглядів за наочним зображенням деталі (за варіантами).Зразок на рис.27 стор. 26 А3 Стор. 23-28
Побудова 3-х виглядів з розрізами за описом та аксонометричним зображенням з ¼ розрізу по осях x0zта y0z (2-е проникнення за варіантами). Зразок на рис. 34 стор. 33 А3 Стор. 29-40
Побудова 3-х виглядів деталі з похилим перерізом (за варіантами). Зразок на рис. 51,52 А3 Стор. 41-48
Побудова аксонометричного зображення за арк. 4 з ¼ вирізу по осях x0z та y0z (за варіантами). А3
КР – 3 (3 семестр)
Титульний аркуш (за зразком). А4  
Побудова складального кресленика. Рознімні з’єднання (за варіантами). Зразок на рис. 67 стор. 72 А3 Стор. 49-72
Побудова та заповнення специфікації СК. А4 Стор. 73-76
Деталювання. Побудова робочого кресленика однієї деталі з кресленика загального вигляду. (Завдання видає викладач) А4, А3 Стор. 76-85
Побудова зубчастого колеса (за варіантами). Зразок на рис. 89 стор.92 А4 Стор. 86-92
Побудова будівельного кресленика (за варіантами). Зразок на рис. 100, стор. 96 A3 Стор. 93-100, 108

 


Зміст контрольної роботи (КР – 2) з дисципліни «Нарисна геометрія та інженерна графіка» Розділ ІІ «Інженерна графіка» для групи ЕМ

 

№ арк. Найменування роботи та інші дані Формат Посібник
КР – 2 (2 семестр)
Титульний аркуш (за зразком). А4  
Побудова рейки, двотавра, швелера (за варіантами). Зразок аркуша − рис. 14, стор. 16 Раздел 1.01 А3 Стор. 13-22
Побудова 3-х виглядів за наочним зображенням деталі (за варіантами).Зразок на рис. 27 стор. 26 А3 Стор. 23-28
Побудова 3-х виглядів деталі з похилим перерізом (за варіантами). Зразок на рис. 51, 52 Раздел 1.02 А3 Стор. 41-48
Побудова аксонометричного зображення за арк. 3 з ¼ вирізу по осях x0z та y0z (за варіантами). А3
Побудова складального кресленика. Рознімні з’єднання (за варіантами). Зразок на рис. 76 стор. 72 А3 Стор. 49-72
Побудова та заповнення специфікації СК А4 Стор. 73-76
Читання (деталювання) складального кресленика (за варіантами). Побудова робочого кресленика однієї деталі з кресленика загального вигляду. (Завдання видає викладач) А4,А3 Стор. 76-85
Побудова е л е к т р о с х е м и електронного вузла (за зразком). Зразок на стор. 106, рис. 99. А3 Стор. 101-107

 

 



Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. Вказівки по заповненню наряду-допуску
  3. ВКАЗІВКИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО
  4. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  5. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  6. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  7. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  8. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  9. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  10. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  11. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  12. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ | Зразок титульного аркуша КР-2, КР-3 для навчальних груп 1ВВГ, 1ЛЛГ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.