Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Продавець Пр Споживач П

(Пр) (П)   (Пр) (П)   (Пр) (П)   (Пр) (П)   (Пр) (П)
І1                          
І2                          
О                          
П                          

Мал 1.4 При зростанні платоспроможності та розвитку можливостей надавача послуг елементи процесу задоволення потреб – предметний (П), організаційний (О) та інформаційний (І1, І2) стають пропозицією надавача послуг

Розвиток та трансформація продукту автосервісу обумовлена розвитком автомобільного транспорту, суспільства та економіки. На початку автомобілізації автосервіс був представлений кузнею або слюсарній майстерні, у дворі якої стояв автомобіль. Згодом з'явилася авторемонтна майстерня з ремонтною канавою. Потім майстерня наповнилася запасними частинами, що зберігаються на полиці в майстерні, пізніше в окремій шафі, потім в окремій кімнаті. Ніхто, крім механіка, не втручався в процес визначення несправності і, тим більше, її усунення.

З зростанням парку автомобілів і обсягів ремонтних робіт змінювалися вимоги до оснащення станцій технічного обслуговування, до кваліфікації механіка, номенклатурі запасних частин. У Німеччині, наприклад, потреба в системному технічному обслуговувані для автомобілів виникла в 30-ті роки минулого сторіччя. З 30-х по 60-і роки фінансувалося тільки технічний розвиток станцій технічного обслуговування. У виставкових залах і сервісі для клієнтів особливої потреби не було. Станція була підприємством, де виконувався виключно ремонт автомобілів. І лише у 60-х роках з'явилися окремо розташовані виставкові зали.

Продукт "Послуги автосервісу" виник в наслідок зростання платоспроможності споживачів, зростання заможності власників автомобілів та зміни маркетингової політики автосервісу.Послуга - виконане однією особою (фізичною чи юридичною) в інтересах іншої особи дія чи діяльність. Послуга відрізняється від товару тим, що споживач задовольняє свої потреби не за допомогою самообслуговування, а оплачує обслуговування надавачові послуг. Обсяг послуг зростав і в теперішній час система обслуговування, яка надає різні послуги становить 75% національного продукту у розвинутих країнах. Сутність послуги ми розглянемо далі. Зростання економіки та обсягу послуг привело до нового рівня потреб, у яких обслуговування були віддані переваги. У зв’язку з цим, та у зв’язку з насиченістю парка та зростанням конкуренції серед виробників автомобілів виникла нова концепція ринку продажу автомобілів –


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  3. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  4. Бюджетне обмеження й можливості споживача
  5. Бюджетне обмеження споживача
  6. Важливість товару для споживача
  7. Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
  8. Вибір споживача з ординалістських позицій
  9. Вибір споживача за ординалістською теорією.
  10. Вибудовування ДС зв’язків зі споживачами як фактор зростання
  11. Виграш споживача
  12. Виграш споживача




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послуга - виконане однією особою (фізичною чи юридичною)в інтересах іншої особи дія чи діяльність | Концепція розширеного продукту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.