Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка вчителем

№ пор. Прізвища учнів Кількість балів Абсолютне рангове місце
Божко
Гончар
Івашко
Сажко
Ярема

3. Соціометричні шкали використовують для вивчення між-особистісних стосунків у групах вихованців. Відповідно до них за особистим вибором членів колективу (групи) і кількістю цих виборів визначається соціальний статус конкретної особи­стості у даному колективі.

Педагогічний консиліум(від лат. concilium — нарада, засі­дання) — це нарада, зібрання учителів-вихователів з приводу обговорення соціально-психологічних якостей і особливостей поведінки, діяльності вихованців (на основі детальної характе­ристики класного керівника, інших членів виховного процесу) для більш глибокого вивчення учня і визначення доцільних і ефективних напрямків виховної роботи з ним. Консиліум роз­глядає, як правило, складні випадки взаємин між вихованцем і педагогом, викликані необхідністю перевиховання школяра. В результаті консиліуму має бути схвалена науково обґрунтована педагогічна тактика взаємодії з вихованцем, розрахована на тривалий час із необхідністю внесення певних корекцій.

Педагогічний експериментє своєрідним комплексом методів дослідження, що забезпечує науково-об'єктивну і доказову пе­ревірку правильності обґрунтованої на початку дослідження гіпотези. Він дає змогу не лише зробити опис психічного явища, але й пояснити його. Це цілеспрямований, конкретно організо­ваний дослід, створені умови, певна система впливів і дій, які дають змогу планово втручатися в процес, змінювати і кілька­разово повторювати особливості його протікання, стежити за особливостями прояву і змінами певних соціально-психічних якостей особистості.

Виділяють два види експериментів.

1. Природний експеримент полягає в тому, що вихованець, пе­ребуваючи у природних для нього умовах (навчальної, трудової, спортивної, ігрової діяльності), не здогадується про те, що він пе­ребуває у полі дослідження. Учитель-вихователь створює спе­цифічні умови діяльності учнів (своєрідні форми організації на­вчання, методи навчання, умови, які вимагають долати труднощі, виявляти взаємодопомогу та ін.) і аналізує особливості поведін­ки вихованців у цих умовах. Тут є елемент моделювання.

2. Лабораторний експеримент проводиться в штучних для учня умовах, які спеціально створюються і враховуються. Він проводиться у спеціально обладнаних лабораторіях з викори­станням приладів, певного обладнання. Цей вид експерименту

викликає напруженість, скутість піддослідних і нерідко при­зводить до спотворення, необ'єктивності отриманих результатів. Тому у практиці роботи учителів, класних керівників цей вид дослідження використовується надто рідко.

Сутність формуючихметодів полягає у вивченні психологіч­них особливостей дітей в природних умовах навчально-вихов­ного процесу шляхом активного формування тих психічних якостей, які в першу чергу цікавлять вихователя.

Тут важливий не так рівень актуального розвитку школяра, як його "зона найближчого розвитку", особливості її формуван­ня. Тому для цього методу характерні своєрідні назви: навчаль­ний, перетворюючий, виховний, моделюючий експерименти.

Формуючий експеримент одночасно виконує дві функції. З одного боку, він має на меті вивчення психологічних особливо­стей і механізмів, а з другого — реалізацію виховних і освітніх завдань, надання допомоги учням у навчально-виховному про­цесі. Цей метод, допомагаючи простежувати психічні зміни осо­бистості, вдало поєднує в собі психологічний аспект вивчення школярів з пошуком та розробкою оптимальних шляхів на­вчально-виховної роботи шляхом активного залучення дитини до організованої учителем-вихователем діяльності та ціле­спрямованим впливом на неї і дає змогу насамперед формува­ти, помітно змінювати психічні новоутворення, розширювати зону актуального розвитку, вести розвиток за собою.


Читайте також:

  1. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  2. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  3. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  4. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  5. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  6. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  7. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці
  8. Аналіз та оцінка виробничого травматизму в галузі
  9. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  10. Аналіз та оцінка організаційних структур управління
  11. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  12. Аналіз та оцінка рентабельності продукції




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характер стосунків Оціночний бал | Програма вивчення учнів і складання характеристики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.