Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програма вивчення учнів і складання характеристики

1. Демографічні відомості:прізвище, ім'я та по батькові; день, місяць, рік народження; прізвище, ім'я та по батькові ма­тері і батька, їх професія, місце роботи, займана посада, домашня адреса, телефон.

2. Умови розвитку і виховання в сім'ї:склад сім'ї, матері­ально-побутові умови, вплив батьків на виховання дитини, їх психолого-педагогічна культура, ставлення до школи.

3. Рівень фізичного розвитку:стан здоров'я, володіння сані­тарно-гігієнічними навичками, спортивні інтереси, потреби.

4. Моральні якості:загальний рівень морального розвитку; знання морально-етичних норм і правил; рівень сформованості вмінь і навичок у моральній поведінці, співвідношення їх із загальнолюдськими і національними морально-духовними цін­ностями; соціально-моральний статус в колективі; рівень і особ­ливості спілкування з молодшими, ровесниками і старшими;

рівень сформованості почуттів патріотизму та інтернаціоналіз­му, національної гідності; рівень правової й екологічної куль­тури, здатності до самооцінки; особливості прояву дисципліно­ваності, відповідальності, совісті, соціальної зрілості й актив­ності, милосердя, гуманізму.

5. Розумовий розвиток:загальний розумовий розвиток, рівень інтелекту, потенційні розумові можливості, інтереси, схильності, ставлення до навчальної діяльності; сформованість мотивів на­вчання; рівень володіння методами і прийомами самостійної пізнавальної діяльності; успішність, її адекватність розумовим можливостям.

6. Трудове виховання:сформованість ставлення до праці, її різних видів, мотивів трудової діяльності; рівень володіння уміннями і навичками в різних видах праці; соціальні інтереси до праці; загальна культура різних видів праці (фізичної, об­слуговуючої, розумової); інтереси і схильності до певних видів професійної діяльності, рівень і стійкість професійної орієнтації.

7. Естетична вихованість:сформованість естетичних почуттів та вмінь, інтереси і схильності в різних видах мистецтва; здатність творити прекрасне у повсякденній діяльності.

8. Психічний розвиток:потреби і рівень сформованості ува­ги, культури мовлення, відчуттів, сприймання, пам'яті, мислен­ня, уваги, почуттів, волі; особливості прояву характеру; здібності; темперамент.

9. Особливостівпливу біологічного і соціального факторів на розвиток особистості учня. Особливі випадки впливу на ви­хованця, його наслідки.

10. Загальні психолого-педагогічні висновки:позитивні якості сформованості особистості з погляду її всебічного гармо­нійного розвитку; недоліки і складності у соціально-психоло­гічному становленні вихованця, їх причини, шляхи і засоби по­долання; рекомендації індивідуального підходу і заходів ви­ховного впливу.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. Мета вивчення курсу.
  7. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  8. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  9. III. Програма
  10. III. Програма
  11. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  12. IV. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка вчителем | Систематизація результатів вивчення особистості учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.