Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Систематизація результатів вивчення особистості учнів

Процес вивчення учнів є складною і відповідальною ділян­кою роботи кожного вчителя і передусім класного керівника. Результати цієї роботи мають бути основою планування і про­ведення виховної роботи з учнями, а також координування цієї роботи з учителями, батьками учнів та іншими вихователями, які здійснюють навчально-виховну роботу з конкретним учнем

і колективом вихованців в цілому. З цією метою класний ке­рівник ретельно і систематично має фіксувати результати ви­вчення особистості учнів і класних колективів. Це має бути своєрідний банк знань рівня й особливостей фізичного, психіч­ного і соціального розвитку кожного учня. До такого банку знань повинні мати доступ усі, хто займається навчально-виховною роботою з конкретними учнями.

Можна запропонувати кілька підходів до фіксування резуль­татів вивчення учнів. Перший: у загальному зошиті на кожно­го учня відводити 2—3 сторінки і періодично, дотримуючись певної системи відповідно до програми вивчення учнів, фіксу­вати якості психічного і соціального розвитку учня. Другий: використовувати для систематизації результатів вивчення учнів так звану "Особисту картку учня" (рис. 3.37). Вона дає змогу чітко дотримуватися вимог програми, бачити динаміку розвит­ку особистості у зв'язку з переходом учнів з одного класу до наступного.

Програма вивчення класного колективу і складання ха­рактеристики

1. Склад класу:віковий склад класу; пізнавальний рівень, розвиток учнів; працездатність та успішність учнів.

2. Рівень розвитку колективу:стадія (етап) розвитку дитячого колективу; характерні ознаки розвитку колективу; особливості розвитку активу, його роль у формуванні і зміцненні колективу; діяльність органів самоврядування; напрямки і стилі взаємин активу, органів самоврядування та вихованців між собою; лідери в колективі; їх вплив на життєдіяльність вихованців; вплив перс­пективних ліній на розвиток колективу; напрямки і форми зв'яз­ку класного колективу із загальношкільним.

3. Рівень морально-духовного розвитку колективу:рівень володіння загальнолюдськими цінностями; особливості прояву почуттів членів колективу; рівень захищеності особистості; сформованість вмінь і навичок у моральній поведінці.

4. Рівень фізичного розвитку колективу:загальний стан здоров'я учнів; ставлення дітей до фізичної культури і спорту; потреби у фізичному розвитку.

5. Рівень трудового виховання:ставлення учнів до праці (громадської діяльності); рівень сформованості соціально-пси­хологічної готовності до праці; сформованість вмінь і навичок у сфері трудової діяльності; професійна спрямованість учнів.

6. Рівень естетичного виховання:сформованість почуттів прекрасного; інтереси учнів до певних видів мистецтва; потре­би учнів у сфері естетичного розвитку.

7. Шляхи та засобиподальшого формування класного ко­лективу, створення сприятливих умов для розвитку особистості в колективі.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Мета вивчення курсу.
  6. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  7. III.Цілі розвитку особистості
  8. III.Цілі розвитку особистості
  9. III.Цілі розвитку особистості
  10. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  11. IV. Вивчення нового матеріалу.
  12. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.




Переглядів: 1555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма вивчення учнів і складання характеристики | Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.