МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Робота з кадровим резервомКеруючись Положенням про порядок добору управлінських кадрів загальної, середньої освіти ( формування резерву керівників загальноосвітніх навчальних закладів), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №50 від 24.02.1999р. « Про затвердження Положення про порядок добору управлінських кадрів загальної, середньої освіти» із числа педагогічних працівників школи було створено кадровий резерв.Списки осіб, рекомендованих до зарахування в кадровий резерв управлінських кадрів, своєчасно були затверджені відділом освіти. Вчителі, внесені до кадрового резерву, систематично відвідують семінари, склали та працюють над індивідуальними планами роботи. Протягом навчального року всі вчителі з кадрового резерву брали участь у планових перевірках стану викладання окремих предметів в школі, були включені до складу комісій та відвідували уроки в період проведення класно-узагальнюючого контролю. Адміністрація школи активно включала вчителів з кадрового резерву до участі та проведенні семінарів, нарад, конференцій, підготовки засідань педагогічної ради, напрацюванні документів , таких як: проект наказу по школі, аналітична довідка, проект розкладу гурткової роботи, факультативних занять, плани виховної роботи на канікули, робота літнього табору відпочинку з денним перебуванням, підготовка виховних заходів тощо. Значна увага приділялась опрацюванню нормативних документів та складанню різноманітної за формою та змістом інформації. Були відпрацьовані такі управлінські документи, як написання подання, складання звіту, форми певного змісту тощо. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводились співбесіди з певних проблем та питань діяльності школи ( згідно з індивідуальними планами роботи) директором школи ( Погребняк О.І., Коробова С.М.), заступником директора з навчальної роботи (Обушко С.Я., Келеп Г.О.), заступником директора з виховної роботи ( Дєєва О.Ю., Кудрявцева В.О.). Виходячи з того, що в школі мала місце певна плинність кадрів та в зв’язку з віковим станом осіб, зарахованих до кадрового резерву, були внесені зміни в спики кадрового резерву.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|