МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 3. Експертиза педагогічних конфліктів
Рівні розв’язання конфліктів: соціальний, міжособистісний, особистісно-психологічний( за В.С. Лозницею). Специфіка розв’язання конфліктів на кожному рівні. Цілі експертизи конфлікту в освіті: отримання інформації про ефективність управлінської діяльності, характер соціально-психологічного клімату в колективі, визначення типових труднощів та формулювання актуальних проблем наукових досліджень у галузі конфліктології. Форми конфліктної поведінки ( за Р.М.Бремен, Л.Гласс). Типології „важких” педагогів( за Н.П. Анікеєвою та Р.Х. Шакуровим). Н.Л.Коломінський щодо шляхів попередження конфліктів у колективі. „Важкі” діти( за. М.М.Рибаковою). Ознаки відкритого і прихованого протесту, пасивного протистояння. Маніпулювання у педагогічному спілкуванні як вплив на особистість з метою змінити її поведінку у потрібний для ініціатора маніпулювання бік без урахування бажання того, на кого впливають. Шкідливість педагогічного маніпулювання. Поради психологів щодо уникнення маніпулювання. Маніпулятори і актуалізатори ( за Е. Шостромом), їх характерні ознаки. Шляхи уникнення маніпулювання. Опорні поняття: соціальний, міжособистісний, особистісно-психологічний рівні розв’язання конфлікту; конфліктна особистість; маніпулювання, маніпулятор, актуалізатор. ЛІТЕРАТУРА
1.Гласс Л. Вредные люди /Пер. с англ. – СПб: Питер Пресс, 1997. – С.68-173. 2. Коломінський Н., Бондарчук О. Стиль поведінки керівника в конфліктній ситуації : діагностування та шляхи оптимізації // Освіта і управління. – 1998.-2,№1. – С.91-95. 3. Коломинский Я.Л., Панько Е.А. Диагностика педагогического взаимодействия. - Минск. 1993. – 76 с. 4. Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект. – К.:МАУП, 2000. – С. 132-140. 5. Конфлікт в суспільстві :діагностика і профілактика: Матеріали Третьої Між нар. наук.-практ. конф. –Київ: Чернівці, 1995. 6. Корнелиус Х., Фейр Ш. Выиграть может каждый. – М.: Стрингер, 1992.- С.33-43. 7. Костюшко Ю.О. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту: Автореф. канд. дис. пед. наук. – Житомир, 2005.-20с. 8. Крупенин А.Л., Крохина И.М. Эффективный учитель. –Ростов н/Д.: Феникс, 1995. – С. 183-207. 9. Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навч. посібник. –К.:КНЕУ,1997. – С. 143-144. 10. Рыбакова М.М. Конфликты и взаимодействие в педагогическом процессе: Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1991. – С. 26-99. 11. Рыданова И.И. Основы педагогики общения.- Мн.: Беларуская навука, 1998. – С.162-173. 12. Самоукина Н.В. Игры, в которые играют...- Дубна: Феникс, 1986. – С. 91-106. 13. Скотт Д.Г. Конфликты. Пути их преодоления. – К.: Внешторгиздат, 1991.- 166-168. 14. Шостром Э. Анти-Карнеги. – Мн.:000"Попурри", 1997. – С.117-119,131-140. 15. Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. – М.: Пед. общество России, 1998. – С.73-82. 11. Шуркова Н.Е. Педагогическая технология. – М.: Пед. общество России, 2002. – С. 137-142.
Читайте також:
|
||||||||
|