МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 4. Стратегія поведінки керівника у конфліктнійСитуації Реакція на проблеми як основа класифікації стратегій поведінки у конфлікті. Стратегія як принципова лінія поведінки, спрямована на реалізацію довготривалих навчально-виховних цілей .Тактика – алгоритм безпосередньої взаємодії, вибір реакцій у конкретній конфліктній ситуації. Класифікація стратегій (сітка Томаса-Кілменна) на основі співвіднесення прагнення задовольнити власні інтереси (діючи пасивно чи активно) й уваги до інтересів інших людей (діючи спільно чи індивідуально). Характеристики стратегій поведінки менеджера: уникнення, пристосування, компромісу, конкуренції (виграти/програти),співробітництва (виграти/виграти). Їх типові реакції, негативні наслідки у разі домінувавння, доцільність використання. Порівняльна характеристика стратегій. Шляхи налагодження компромісу. Тактика в стратегії співробітництва: І крок – визначити проблему, 2-й крок – виробити можливі рішення , 3-й - оцінити рішення. 4 крок обрати рішення, 5-й - визначити, як буде виконуватися рішення, 6-й - оцінити успішність рішення. Вимоги до кожного кроку. Переваги стратегії співробітництва. Опорні поняття: стратегія поведінки у конфлікті, конкуренція, компроміс, уникнення, пристосування, співробітництво.
ЛІТЕРАТУРА
1. Джонсон, Девід В. Соціальна психологія: тренінг міжособстісного спілкування/ Пер.з англ. – К.:КМ Академія, 2003. – С. 186-217. 2. Козырев Г.И. Введение в конфликтологию. – М.: Владос, 2001. – С. 51-60. 3. Корнелиус Х., Фейр Ш. Выиграть может каждый. – М.:Стрингер,1992. – С.18-32. 4. Крупенин А.Л., Крохина И.М. Эффективный учитель.- Ростов н/Д: Феникс, 1995.- С. 364-427. 5. Педагогічна майстерність: Підручник /За ред. І.А. Зязюна. –К: Вища школа, 2005. – С.141-146. 6. Привіт! Я – конфлікт //Завуч. – 1999. - №4. – С. 2. 7. Рыданова И.И. Основы педагогики общения. – Мн.: Беларуская навука, 1998. – С.148-152. 8. Семиченко В.А. Психологія педагогічної діяльності. – К.: Вища школа, 2004. – С.219-228. 9. Скотт Д.Г. Конфликты, пути их преодоления. – К.:Внешторгиздат,1992. – С. 115-139. 10. Тарасевич Н.М. Стратегія поведінки вчителя в складних педагогічних ситуаціях: Спецкурс. Тексти лекцій. – Полтава: ІОЦ ПДПУ, 2005.- С.38-57.
Читайте також:
|
||||||||
|