МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 4. Стратегія поведінки керівника у конфліктнійСитуації Реакція на проблеми як основа класифікації стратегій поведінки у конфлікті. Стратегія як принципова лінія поведінки, спрямована на реалізацію довготривалих навчально-виховних цілей .Тактика – алгоритм безпосередньої взаємодії, вибір реакцій у конкретній конфліктній ситуації. Класифікація стратегій (сітка Томаса-Кілменна) на основі співвіднесення прагнення задовольнити власні інтереси (діючи пасивно чи активно) й уваги до інтересів інших людей (діючи спільно чи індивідуально). Характеристики стратегій поведінки менеджера: уникнення, пристосування, компромісу, конкуренції (виграти/програти),співробітництва (виграти/виграти). Їх типові реакції, негативні наслідки у разі домінувавння, доцільність використання. Порівняльна характеристика стратегій. Шляхи налагодження компромісу. Тактика в стратегії співробітництва: І крок – визначити проблему, 2-й крок – виробити можливі рішення , 3-й - оцінити рішення. 4 крок обрати рішення, 5-й - визначити, як буде виконуватися рішення, 6-й - оцінити успішність рішення. Вимоги до кожного кроку. Переваги стратегії співробітництва. Опорні поняття: стратегія поведінки у конфлікті, конкуренція, компроміс, уникнення, пристосування, співробітництво.
ЛІТЕРАТУРА
1. Джонсон, Девід В. Соціальна психологія: тренінг міжособстісного спілкування/ Пер.з англ. – К.:КМ Академія, 2003. – С. 186-217. 2. Козырев Г.И. Введение в конфликтологию. – М.: Владос, 2001. – С. 51-60. 3. Корнелиус Х., Фейр Ш. Выиграть может каждый. – М.:Стрингер,1992. – С.18-32. 4. Крупенин А.Л., Крохина И.М. Эффективный учитель.- Ростов н/Д: Феникс, 1995.- С. 364-427. 5. Педагогічна майстерність: Підручник /За ред. І.А. Зязюна. –К: Вища школа, 2005. – С.141-146. 6. Привіт! Я – конфлікт //Завуч. – 1999. - №4. – С. 2. 7. Рыданова И.И. Основы педагогики общения. – Мн.: Беларуская навука, 1998. – С.148-152. 8. Семиченко В.А. Психологія педагогічної діяльності. – К.: Вища школа, 2004. – С.219-228. 9. Скотт Д.Г. Конфликты, пути их преодоления. – К.:Внешторгиздат,1992. – С. 115-139. 10. Тарасевич Н.М. Стратегія поведінки вчителя в складних педагогічних ситуаціях: Спецкурс. Тексти лекцій. – Полтава: ІОЦ ПДПУ, 2005.- С.38-57.
Читайте також:
|
||||||||
|