Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛЕКЦІЯ № 1

Неметалл. В природе очень рассеян, добывается из зол некоторых углей, отходов коксохимического производства. По своим свойствам похож на кремний, но отличается меньшим значеием ЭО, т.е. более металлическими свойствами. Не образует простых ионов (±4). В своих соединениях имеет степени окисления (+2), (+4) и очень редко (-4).

Германий устойчив к действию кислорода воздуха при обычных температурах, но с хлором и фтором начинает взаимодействовать уже на холоду.

Ge + O2 = GeO2, t ~ 6000C

Ge + 2Cl2 = GeCl4 } легко летучие жидкости. Нагревание ускоряет реакции.

Ge + 2F2 = GeF4 }

В отличие от кремния взаимодействует с концентрированными кислотами:

Ge + 2H2SO4 = GeO2 + 2SO2 + 2H2O

Ge + 4HNO3 = GeO2 + 4NO2 + 2H2O

Со щелочами германий взаимодействует в присутствии окислителя – пероксида водорода:

Ge + 2NaOH + 2H2O2 = Na2GeO3 + 3H2O

германат натрия – растворимая соль

Оксиды и гидроксиды.

GeO2 и GeO – нерастворимы в воде, по характеру амфотерные. Но у GeO2 преобладают кислотные свойства, а у GeO – основные, поэтому их гидраты могут быть записаны как GeO2×H2OºH2GeO3 и GeO×H2OºGe(OH)2, отсюда и реакции:

GeO2 + 2KOH = K2GeO3 + 2H2O и GeO + 2HCl = GeCl2 + H2O

Соединения германия (П) крайне неустойчивы, являются сильными восстановителями.

 

Примерная схема получения чистого германия.

 

Золу, содержащую следы оксидов германия, обрабатывают при нагревании концентрированной НС1 и С12. При этом отгоняют хлорид германия вместе с летучими хлоридами других элементов.

Зола (GeO, GeO2) + HCl +Cl2 ---t---® GeCl4­

GeCl4 + 3H2O = GeO2×H2O¯ + 4HCl­

GeO2×H2O ---t---® GeO2 + H2O

GeO2 + 2H2 –t---® Ge (аморфный) + 2H2O

Полученный германий отправляют на переочистку.

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

 

 

для студентів денної та заочної форм навчання

галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво»

напрямів підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»,

6.030509 «Облік і аудит», 6.030503 «Міжнародна економіка»,

6.030508 «Фінанси і кредит» скорочений термін навчання

освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»

 

 

Укладач: викладач Панфілова Я.О.

 

 

Розглянуто та ухвалено

на засіданні кафедри

Протокол від 26.09.2013 № 2

 

Харків

2013 рік


ЗМІСТ

ЛЕКЦІЯ 1. Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності таксономія небезпек. Ризик як кількісна оцінка небезпек    
ЛЕКЦІЯ 2. Тема 2. Застосування ризик орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей та розвитку надзвичайних ситуацій (НС)  
ЛЕКЦІЯ 3 Тема 3. Природні загрози та характер їхніх проявів і дій на людей, тварин, рослини, об’єкти економіки    
ЛЕКЦІЯ 4. Тема 3. Техногенні небезпеки та їхні наслідки  
ЛЕКЦІЯ 5 Тема 4. Техногенні небезпеки та їхні наслідки  
ЛЕКЦІЯ 6. Тема 5. Соціально-політичні небезпеки, їхні види та характеристики. Соціальні та психологічні фактори ризику. Поведінкові реакції населення у НС  
ЛЕКЦІЯ 7. Тема 5. Соціально-політичні небезпеки, їхні види та характеристики. Соціальні та психологічні фактори ризику. Поведінкові реакції населення у НС  
ЛЕКЦІЯ 8. Тема 6. Менеджмент безпеки, правове забезпечення та організаційно-функціональна структура захисту населення та АТО (адміністративно-територіальних одиниць) у НС  
ЛЕКЦІЯ 9. Тема 7. Управління силами та засобами ОГ (об’єктів господарювання) під час НС    

ЛЕКЦІЯ № 1


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція (№8)
  12. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЛОВАРИ, УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ | Предисловие. Почему надо изучать философию?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.