МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 10. Художньо-публіцистичні жанри. Зарисовка. Есе. – 4 год.1. Які характерні ознаки зарисовки? Чому зарисовку називають «малою формою» нарису? 2. Дайте характеристику різновидам зарисовки: етюди про природу, портретні зарисовки, публіцистичні зарисовки. 3. Назвіть характерні особливості роботи над зарисовкою. 4. Яке призначення есе у сучасній журналістиці? 5. Різновиди есе: філософські, літературно-критичні, історичні, художні, художньо-публіцистичні, духовно-релігійні. 6. Які художньо-стильові особливості есе як жанру інтелектуальної публіцистики? 7. Назвіть відомих українських письменників-есеїстів та проаналізуйте їхню творчість. Завдання для самостійної роботи студентів. – 1 год. Підготовка портфоліо. Дібрати з газет та журналів різновиди зарисовки, есе. Контрольні запитання та завдання 1. Чому зникають зі сторінок друкованих мас-медіа колись такий популярний жанр, як зарисовка? 2. Чому літературний жанр есе дедалі активніше використовується в журналістиці? Добре це чи погано? 3. Чи повинен есеїст бути письменником?
Рекомендована література: 1. Глушко О. К. Художня публіцистика: європейські традиції і сучасність: монографія / О. К. Глушко. – К.: Арістей, 2010. – 192 с. 2. Григораш Д. С. Журналістика у термінах і виразах / Д. С. Григораш. – Львів: Вид. об’єд. «Вища школа», Львів. – 296 с. 3. Гриценко О. М. Основи теорії міжнародної журналістики / О. М. Гриценко, В. І. Шкляр – К.: ВПЦ «Київський університет», 2002. – 304 с. 4. Журналістський фах: газетно-журнальне виробництво: навч. посіб. / Т. О. Приступенко, Р. В. Радчик, М. К. Василенко та ін.; за ред. В. В. Різуна. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2012. – 352 с. 5. Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості: підручник / В. Й. Здоровега. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Львів: ПАІС, 2004. – 268 с. 6. Михайлин І. Л. Основи журналістики: підручник / І. Л. Михайлин. – К.: ЦУЛ, 2003. – 284 с. 7. Мельник Г. С. Основы творческой деятельности журналиста / Г. С. Мельник, А. Н. Тепляшина. – СПб.: Питер, 2009. – 272 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»). 8. Прилюк Д. М. Теорія і практика журналістської творчості: проблеми майстерності / Д. М. Прилюк. – К.: Вища школа, 1983. – 280 с. 9. Тертычный А. А. Жанры периодической печати: учеб. пособ. / А. А. Тертычный. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 312 с.
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 11. Художньо-публіцистичні жанри. Нарис. – 6 год.
1. Чому нарис відноситься до жанру художньої публіцистики? 2. Дайте характеристику різновидам нарису. Різновиди нарису: портретний нарис, проблемний нарис, подорожній нарис. 3. Чим характерна композиція нарису? Вибір теми, вивчення матеріалу. 4. Зображення образу у нарисі. 5. Яка роль факту, деталі, вимислу, домислу у нарисі? 6. Якими засобами замальовується характер у нарисі? 7. Конфлікт у нарисі: його природа. 8. Технологія підготовки нарисів до друку.
Завдання для самостійної роботи студентів. – 1 год. Підготовка портфоліо. Дібрати з газет та журналів різновиди нарису. Контрольні запитання та завдання 1. Чому зникають зі сторінок друкованих мас-медіа колись такий популярний жанр, як нарис? 2. Чому різні школи журналістики подають не єдину класифікацію різновидів нарисів? 3. Чи повинен нарисовець бути письменником? Рекомендована література: 1. Глушко О. К. Художня публіцистика: європейські традиції і сучасність: монографія / О. К. Глушко. – К.: Арістей, 2010. – 192 с. 2. Григораш Д. С. Журналістика у термінах і виразах / Д. С. Григораш. – Львів: Вид. об’єд. «Вища школа», Львів. – 296 с. 3. Гриценко О. М. Основи теорії міжнародної журналістики / О. М. Гриценко, В. І. Шкляр – К.: ВПЦ «Київський університет», 2002. – 304 с. 4. Журналістський фах: газетно-журнальне виробництво: навч. посіб. / Т. О. Приступенко, Р. В. Радчик, М. К. Василенко та ін.; за ред. В. В. Різуна. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2012. – 352 с. 5. Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості: підручник / В. Й. Здоровега. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Львів: ПАІС, 2004. – 268 с. 6. Михайлин І. Л. Основи журналістики: підручник / І. Л. Михайлин. – К.: ЦУЛ, 2003. – 284 с. 7. Мельник Г. С. Основы творческой деятельности журналиста / Г. С. Мельник, А. Н. Тепляшина. – СПб.: Питер, 2009. – 272 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»). 8. Прилюк Д. М. Теорія і практика журналістської творчості: проблеми майстерності / Д. М. Прилюк. – К.: Вища школа, 1983. – 280 с. 9. Тертычный А. А. Жанры периодической печати: учеб. пособ. / А. А. Тертычный. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 312 с.
Читайте також:
|
||||||||
|