Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 12. Сатирично-гумористичні жанри. Фейлетон. Памфлет. Пародія. Шарж. – 4 год.

1. Яке походження і розвиток фейлетону?

2. Які особливості роботи з фактичним матеріалом: роль фактичної основи і домислу у фейлетоні?

3. Дайте характеристику фейлетону, що має конкретну адресу та «малому фейлетону».

4. Які ви знаєте жанрові особливості та форми памфлету?

5. Яка мета пародії? Назвіть об’єкти висміювання.

6. Які ви знаєте різновиди шаржу? Хто є об’єктом висміювання. Наявність карикатурного зображення героя.

 

Завдання для самостійної роботи студентів. – 1 год.

Підготовка портфоліо. Дібрати з газет та журналів різновиди фейлетону, памфлету, пародії, шаржу.

Контрольні запитання та завдання

1. Чому гумор та сатира практично зникає зі сторінок українських друкованих мас-медіа?

2. Відродження памфлету як жанру, його доцільність?

3. Занепад популярного жанру фейлетону – свідчення про відсутність у суспільстві негативних явищ чи неспроможність журналістів працювати у цьому жанрі?

Рекомендована література:

1. Журналістський фах: газетно-журнальне виробництво: навч. посіб. / Т. О. Приступенко, Р. В. Радчик, М. К. Василенко та ін.; за ред. В. В. Різуна. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2012. – 352 с.

2. Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості: підручник / В. Й. Здоровега. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Львів: ПАІС, 2004. – 268 с.

3. Кузнецова О. Д. Засоби й форми сатири та гумору в українській пресі: навч. посіб. / О. Д. Кузнецова. – Львів: Видавничий центр університету імені Івана Франка, 2003. – 250 с.

4. Мельник Г. С. Основы творческой деятельности журналиста / Г. С. Мельник, А. Н. Тепляшина. – СПб.: Питер, 2009. – 272 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»).

5. Прилюк Д. М. Теорія і практика журналістської творчості: проблеми майстерності / Д. М. Прилюк. – К.: Вища школа, 1983. – 280 с.

6. Тертычный А. А. Жанры периодической печати: учеб. пособ. / А. А. Тертычный. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 312 с.

7. Ярмиш Ю. Ф. Жанри сатиричної публіцистики: навч. посіб. / Ю. Ф. Ярмиш; за ред. В. В. Різуна. – К.: Інститут журналістики, 2003. – 156 с.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 1015

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 10. Художньо-публіцистичні жанри. Зарисовка. Есе. – 4 год. | СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ 13. Сатирично-гумористичні жанри. Гумореска. Байка. Епіграма. Анекдот. – 4 год.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.362 сек.